Šiandien kieto būvio baterijos daugeliui gamintojų laikomas labai svarbiu veiksniu siekiant pilnavertiškai išnaudoti elektrinių transporto priemonių potencialą, nes mažesni ir lengvesni baterijų moduliai leidžia elektromobiliams įveikti gerokai didesnį atstumą.
Kieto būvio baterijos siūlo ir daugiau privalumų. „Toyota“ tikina, jog kieto būvio baterijos greičiau įsikrauna, o ir jos yra gerokai saugesnės negu dabar naudojamos ličio jonų baterijos.
Kieto būvio baterijų privalumus įžvelgia ne tik „Toyota“, tačiau bendrovės atstovai sako, jog didžiausias iššūkis yra pradėti masinę kieto būvio baterijų gamybą, išlaikant aukštą kokybės kartelę.
Šiuo metu „Toyota“ tobulina pažangią baterijų technologiją ir planuoja, jog 2027 arba 2028 metais prekyboje pasirodysiančios baterijos galės užtikrinti ne mažesnį negu 1000 kilometrų nuvažiuojamą atstumą. Be to, gamintojas prognozuoja, jog baterijos įkrovimas nuo 10 iki 80 proc. užtruks vos 10 minučių.
„Toyota“ taip pat žada pristatyti didesnės talpos versiją, kuri elektromobiliams suteiks įspūdingą, 1200 kilometrų nuvažiuojamą atstumą.
Tuo tarpu bendras „Toyota“ ir „Idemitsu Kosan“ bendradarbiavimas paspartins mokslinių tyrimų eigą, mat „Toyota“ ties kieto būvio baterijų technologija dirba nuo 2006 metų, o Japonijos naftos milžinė – net nuo 2001 metų.