Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Stipendija – vienas iš būdų motyvuoti studentus gerai mokytis. Gauti pinigai ne tik padeda finansiškai, bet ir ugdo atkaklų išsikeltų tikslų siekimą – dažnas atvejis, kai pirmą kartą stipendiją gavęs studentas, jos siekia antrą ir trečią kartą. Lietuvos statistikos departamento duomenimis, 2017-2018 m. Lietuvoje iš viso buvo 41 131 studentas: kolegijose – 14 677, o universitetuose – 26 454. Aukštojo mokslo įstaigų skiriamas skatinamąsias stipendijas iš viso gavo apie 17 proc. studentų.
Be mokymosi institucijų skiriamų stipendijų studentus gerai mokytis taip pat ragina įsteigtos įvairios vardinės, tikslinės ir privačių rėmėjų stipendijos. Pavyzdžiui, šių mokslo metų pradžioje keturi Vilniaus technologijų ir dizaino kolegijos (VTDK) studentai gavo skatinamąsias 540 Eur ilgamečio kolegijos partnerio „Toyota“ padovanotas stipendijas. Jas gavę studentai – du trečiakursiai (Julius Gudelis ir Karolis Linartas) ir du antrakursiai (Ernestas Andrulis ir Edvinas Bučinskas).
Kartą gauta stipendija motyvuoja jos siekti ir kitais metais
Praėjusią savaitę VTDK tarptautinės mokslinės-praktinės konferencijos „Technologinės inovacijos 2018“ metu privataus rėmėjo įsteigtą stipendiją gavęs J. Gudelis teigė, kad džiugu būti įvertintam. Pasak jo, ši galimybė – puiki paskata gerai mokytis ir siekti maksimaliai ištobulinti kuriamą produktą.
„Prisidėjau prie kolegijos projektų, šiais metais sukūrėme elektrinį kartingą. Japonų automobilių gamintojo suteikiamą stipendiją gavau antrą kartą. Šiais metais kryptingai siekiau stipendijos, išsikėliau tikslą ir jį sėkmingai įgyvendinau“, – sako Automobilių techninį eksploatavimą VTDK studijuojantis jaunuolis.
Kitas trečiakursis – K. Linartas – šią stipendiją taip pat gavo antrą kartą. Jam tai – ne tik paskatinimas gerai mokytis, bet ir galimybė būti pastebėtam įmonės, kurioje jis norėtų dirbti baigęs studijas.
„Norėčiau gilintis į variklių remontą. Automobiliai – tai toks dalykas, į kuriuos reikia įdėti daug darbo ir žinių. Gavus stipendiją praėjusiais metais, norėjau jos ir šiais metais. Tačiau visame šiame procese man svarbiausias pats mokymosi ir gilinimosi į automobilius procesas“, – pasakoja K. Linartas.
Antrakursiai E. Bučinskas ir E. Andrulis ilgamečio VDTK partnerio dovanojamą stipendiją gavo pirmą kartą. Pasak abiejų vaikinų, tokia skatinimo forma ir motyvuoja, ir padeda finansiškai. Iš viso jų kurse mokosi apie 50 studentų.
„Praėjusiais metais gavau stipendiją iš kolegijos, o dabar – pirmą kartą šią privataus rėmėjo stipendiją. Dar mokslo metų pradžioje prodekanė papasakojo apie tokią galimybę. Manau, kad kitais metais ją irgi gausiu“, – apie padidėjusią motyvaciją siekti stipendijos antrą kartą pasakoja E. Andrulis.
Japonų automobilių gamintojas VTDK padovanojo jau tris automobilius
Daugiau nei dešimt metų trunkančios VTDK ir „Toyota“ partnerystės rezultatai matomi praktikoje – kolegiją baigę studentai dirba „Toyota“ autorizuoto aptarnavimo centruose, tokių studentų kasmet vis daugėja. Šiais metais automobilių gamintojas VTDK padovanojo jau trečią automobilį. Per daugiau nei dešimt partnerystės metų iš viso VTDK studentams įteikta stipendijų daugiau nei už 20 tūkst. Eur.
Apie „Toyota“ Techninio Ugdymo Programą (T-TUP)
T-TUP – tai „Toyota“ techninio ugdymo programa, pagal kurią mokomasi daugiau nei 50 pasaulio valstybių. Per T-TUP „Toyota“ prisideda prie bendruomenių tobulėjimo – per įvairiapusį bendradarbiavimą „Toyota“ remia mokyklas-partneres su įvairiomis praktinėmis ir teorinėmis mokymo priemonėmis bei įranga, įskaitant „Toyota“ automobilius, variklių simuliatorius, diagnostikos įrangą ir kitas naujausias priemones. Be to, kiekvienais metais „Toyota“ skiria stipendiją geriausiems studentams. T-TUP pirmą kartą Baltijos šalyse buvo pristatyta 1994 m., šiandien „Toyota“ bendradarbiauja su 4 mokyklomis 3 valstybėse.
Stipendija – vienas iš būdų motyvuoti studentus gerai mokytis. Gauti pinigai ne tik padeda finansiškai, bet ir ugdo atkaklų išsikeltų tikslų siekimą – dažnas atvejis, kai pirmą kartą stipendiją gavęs studentas, jos siekia antrą ir trečią kartą. Lietuvos statistikos departamento duomenimis, 2017-2018 m. Lietuvoje iš viso buvo 41 131 studentas: kolegijose – 14 677, o universitetuose – 26 454. Aukštojo mokslo įstaigų skiriamas skatinamąsias stipendijas iš viso gavo apie 17 proc. studentų.
Be mokymosi institucijų skiriamų stipendijų studentus gerai mokytis taip pat ragina įsteigtos įvairios vardinės, tikslinės ir privačių rėmėjų stipendijos. Pavyzdžiui, šių mokslo metų pradžioje keturi Vilniaus technologijų ir dizaino kolegijos (VTDK) studentai gavo skatinamąsias 540 Eur ilgamečio kolegijos partnerio „Toyota“ padovanotas stipendijas. Jas gavę studentai – du trečiakursiai (Julius Gudelis ir Karolis Linartas) ir du antrakursiai (Ernestas Andrulis ir Edvinas Bučinskas).
Kartą gauta stipendija motyvuoja jos siekti ir kitais metais
Praėjusią savaitę VTDK tarptautinės mokslinės-praktinės konferencijos „Technologinės inovacijos 2018“ metu privataus rėmėjo įsteigtą stipendiją gavęs J. Gudelis teigė, kad džiugu būti įvertintam. Pasak jo, ši galimybė – puiki paskata gerai mokytis ir siekti maksimaliai ištobulinti kuriamą produktą.
„Prisidėjau prie kolegijos projektų, šiais metais sukūrėme elektrinį kartingą. Japonų automobilių gamintojo suteikiamą stipendiją gavau antrą kartą. Šiais metais kryptingai siekiau stipendijos, išsikėliau tikslą ir jį sėkmingai įgyvendinau“, – sako Automobilių techninį eksploatavimą VTDK studijuojantis jaunuolis.
Kitas trečiakursis – K. Linartas – šią stipendiją taip pat gavo antrą kartą. Jam tai – ne tik paskatinimas gerai mokytis, bet ir galimybė būti pastebėtam įmonės, kurioje jis norėtų dirbti baigęs studijas.
„Norėčiau gilintis į variklių remontą. Automobiliai – tai toks dalykas, į kuriuos reikia įdėti daug darbo ir žinių. Gavus stipendiją praėjusiais metais, norėjau jos ir šiais metais. Tačiau visame šiame procese man svarbiausias pats mokymosi ir gilinimosi į automobilius procesas“, – pasakoja K. Linartas.
Antrakursiai E. Bučinskas ir E. Andrulis ilgamečio VDTK partnerio dovanojamą stipendiją gavo pirmą kartą. Pasak abiejų vaikinų, tokia skatinimo forma ir motyvuoja, ir padeda finansiškai. Iš viso jų kurse mokosi apie 50 studentų.
„Praėjusiais metais gavau stipendiją iš kolegijos, o dabar – pirmą kartą šią privataus rėmėjo stipendiją. Dar mokslo metų pradžioje prodekanė papasakojo apie tokią galimybę. Manau, kad kitais metais ją irgi gausiu“, – apie padidėjusią motyvaciją siekti stipendijos antrą kartą pasakoja E. Andrulis.
Japonų automobilių gamintojas VTDK padovanojo jau tris automobilius
Daugiau nei dešimt metų trunkančios VTDK ir „Toyota“ partnerystės rezultatai matomi praktikoje – kolegiją baigę studentai dirba „Toyota“ autorizuoto aptarnavimo centruose, tokių studentų kasmet vis daugėja. Šiais metais automobilių gamintojas VTDK padovanojo jau trečią automobilį. Per daugiau nei dešimt partnerystės metų iš viso VTDK studentams įteikta stipendijų daugiau nei už 20 tūkst. Eur.
Apie „Toyota“ Techninio Ugdymo Programą (T-TUP)
T-TUP – tai „Toyota“ techninio ugdymo programa, pagal kurią mokomasi daugiau nei 50 pasaulio valstybių. Per T-TUP „Toyota“ prisideda prie bendruomenių tobulėjimo – per įvairiapusį bendradarbiavimą „Toyota“ remia mokyklas-partneres su įvairiomis praktinėmis ir teorinėmis mokymo priemonėmis bei įranga, įskaitant „Toyota“ automobilius, variklių simuliatorius, diagnostikos įrangą ir kitas naujausias priemones. Be to, kiekvienais metais „Toyota“ skiria stipendiją geriausiems studentams. T-TUP pirmą kartą Baltijos šalyse buvo pristatyta 1994 m., šiandien „Toyota“ bendradarbiauja su 4 mokyklomis 3 valstybėse.