Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Automaniškas hibridas - taip mes mėgstame vadinti projektus, kurių autoriai nusprendžia iš dviejų skirtingų automobilių pagaminti vieną. Automaniško hibrido variacijų gali būti įvairių, tad į kurį skirsnį patenka štai šis projektas?
Jungtinėse Valstijose gyvenantis automanas nusprendė išlupti senąjį „Toyota MR2“ motorą ir vietoj jo sumontuoti žymiai pajėgesnį analogą. Kokį? 8 cilindrų, 4,2 litro darbinio tūrio benzininį variklį, kuris būdavo montuojamas į įvairius „Audi“ markės modelius. Labai stiprus pastiprinimas, ypač atsižvelgiant į „Toyota“ ir „Audi“ motorų technines charakteristikas. Du kartus daugiau cilindrų ir beveik du kartus didesnė išvystoma galia.
Sumontuoti žymiai didesnį motorą į „Toyota MR2“ nėra nei labai lengva, nei labai sunku. Galinė automobilio dalis turėjo būti ženkliai praplatinta, galinė ašis pastumta truputėlį toliau. Ir tai dar ne viskas.
Praplatinus galinę automobilio dalį ir padarius daugiau vietos variklio skyriuje, reikia pasirūpinti naujais ir stipresniais komponentais, kurie ne tik susitvarkytų su didesne variklio galia, bet ir sugebėtų išlaikyti didesnį spaudimą važiuojant bendro naudojimo keliais.
Kol kas, projektas dar tik įsibėgėja, tačiau jeigu mėgstate tokio pobūdžio projektus, rekomenduojame stebėti 56-erių metų automano darbą.
Automaniškas hibridas - taip mes mėgstame vadinti projektus, kurių autoriai nusprendžia iš dviejų skirtingų automobilių pagaminti vieną. Automaniško hibrido variacijų gali būti įvairių, tad į kurį skirsnį patenka štai šis projektas?
Jungtinėse Valstijose gyvenantis automanas nusprendė išlupti senąjį „Toyota MR2“ motorą ir vietoj jo sumontuoti žymiai pajėgesnį analogą. Kokį? 8 cilindrų, 4,2 litro darbinio tūrio benzininį variklį, kuris būdavo montuojamas į įvairius „Audi“ markės modelius. Labai stiprus pastiprinimas, ypač atsižvelgiant į „Toyota“ ir „Audi“ motorų technines charakteristikas. Du kartus daugiau cilindrų ir beveik du kartus didesnė išvystoma galia.
Sumontuoti žymiai didesnį motorą į „Toyota MR2“ nėra nei labai lengva, nei labai sunku. Galinė automobilio dalis turėjo būti ženkliai praplatinta, galinė ašis pastumta truputėlį toliau. Ir tai dar ne viskas.
Praplatinus galinę automobilio dalį ir padarius daugiau vietos variklio skyriuje, reikia pasirūpinti naujais ir stipresniais komponentais, kurie ne tik susitvarkytų su didesne variklio galia, bet ir sugebėtų išlaikyti didesnį spaudimą važiuojant bendro naudojimo keliais.
Kol kas, projektas dar tik įsibėgėja, tačiau jeigu mėgstate tokio pobūdžio projektus, rekomenduojame stebėti 56-erių metų automano darbą.