G.Prattas jaudinasi, jog pernelyg brangūs ir ganėtinai ribotų techninių galimybių turintys elektromobiliai tiesiog taps priežastimi nepirkti naujo automobilio. Vietoje to, pirkėjai pradės dairytis naudotų automobilių rinkoje, kur pasirinkimas bus ženkliai didesnis.
Tai nėra pirmas kartas, kuomet pirmaujančios pasaulyje automobilių gamintojos atstovai teigia, jog visuotinis perėjimas prie visiškai elektrinių transporto priemonių užtruks ilgiau, nei žmonės tikisi, ir kad įvairiapusis požiūris, apimantis hibridinius automobilius ir alternatyvius degalus naudojančias mašinas, būtų naudingesnis aplinkai ir automobilių pramonei.
Toksai „Toyota“ požiūris labai dažnai sulaukia kritikos ir tuo pačiu kai kuriems kelia susirūpinimą, jog „Toyota“ pernelyg lengvai suteikia pagrindiniams konkurentams sunkiai įveikiamą pranašumą.

„Ilgainiui išteklių trūkumas baigsis, tačiau daugelį metų neturėsime pakankamai baterijoms gaminti skirtų medžiagų ir atsinaujinančios energijos šaltinių, jog galėtume naudoti tik elektra varomas mašinas. Tam prireiks ištisų dešimtmečių“, – G7 sutikime sakė „Toyota“ tyrimų instituto direktorius G.Prattas.
Nors „Toyota“ ir kiti Japonijos automobilių gamintojai pirmieji pasiūlė hibridinę pavarą turinčias mašinas, tačiau kiekvienas iš jų ganėtinai lėtai krutino investicijas į tik elektra varomų automobilių gamybą ir jiems skirtų technologijų tobulinimą.
„Toyota“ ir „Honda“ dar prieš keletą mėnesių pažadėjo, jog per ateinančius kelerius metus sparčiai praplės elektrinių modelių gamą, tačiau nei vienas iš jų nepateikė išsamesnės informacijos apie tai, kaip ir kada ketinama atsisakyti automobilių, turinčių vidaus degimo variklį.
Daugelis pagrindinių konkurentų ne vieną kartą pareiškė, jog 2030 ar 2035 metais planuoja visiškai pereiti link elektromobilių gamybos, tačiau susidaro įspūdis, jog „Toyota“ to nežada daryti. Na, bent jau regionuose, kur to nebus reikalaujama.