• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


„Toyota“ tyrimų instituto generalinis direktorius, viešėdamas Hirošimoje vykusiame G7 viršūnių susitikime pabrėžė, jog elektromobiliams taikomos subsidijos gali padaryti elektromobilius patrauklius tiems klientams, kurie gali sau tai leisti, tačiau kitiems tai gali sukelti priešingą poveikį.


„Toyota“ tyrimų instituto generalinis direktorius, viešėdamas Hirošimoje vykusiame G7 viršūnių susitikime pabrėžė, jog elektromobiliams taikomos subsidijos gali padaryti elektromobilius patrauklius tiems klientams, kurie gali sau tai leisti, tačiau kitiems tai gali sukelti priešingą poveikį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

G.Prattas jaudinasi, jog pernelyg brangūs ir ganėtinai ribotų techninių galimybių turintys elektromobiliai tiesiog taps priežastimi nepirkti naujo automobilio. Vietoje to, pirkėjai pradės dairytis naudotų automobilių rinkoje, kur pasirinkimas bus ženkliai didesnis.

REKLAMA

Tai nėra pirmas kartas, kuomet pirmaujančios pasaulyje automobilių gamintojos atstovai teigia, jog visuotinis perėjimas prie visiškai elektrinių transporto priemonių užtruks ilgiau, nei žmonės tikisi, ir kad įvairiapusis požiūris, apimantis hibridinius automobilius ir alternatyvius degalus naudojančias mašinas, būtų naudingesnis aplinkai ir automobilių pramonei.

REKLAMA
REKLAMA

Toksai „Toyota“ požiūris labai dažnai sulaukia kritikos ir tuo pačiu kai kuriems kelia susirūpinimą, jog „Toyota“ pernelyg lengvai suteikia pagrindiniams konkurentams sunkiai įveikiamą pranašumą.


Toyota Corolla Hybrid GR Sport
Toyota Corolla Hybrid GR Sport

„Ilgainiui išteklių trūkumas baigsis, tačiau daugelį metų neturėsime pakankamai baterijoms gaminti skirtų medžiagų ir atsinaujinančios energijos šaltinių, jog galėtume naudoti tik elektra varomas mašinas. Tam prireiks ištisų dešimtmečių“, – G7 sutikime sakė „Toyota“ tyrimų instituto direktorius G.Prattas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Nors „Toyota“ ir kiti Japonijos automobilių gamintojai pirmieji pasiūlė hibridinę pavarą turinčias mašinas, tačiau kiekvienas iš jų ganėtinai lėtai krutino investicijas į tik elektra varomų automobilių gamybą ir jiems skirtų technologijų tobulinimą.


„Toyota“ ir „Honda“ dar prieš keletą mėnesių pažadėjo, jog per ateinančius kelerius metus sparčiai praplės elektrinių modelių gamą, tačiau nei vienas iš jų nepateikė išsamesnės informacijos apie tai, kaip ir kada ketinama atsisakyti automobilių, turinčių vidaus degimo variklį.


Daugelis pagrindinių konkurentų ne vieną kartą pareiškė, jog 2030 ar 2035 metais planuoja visiškai pereiti link elektromobilių gamybos, tačiau susidaro įspūdis, jog „Toyota“ to nežada daryti. Na, bent jau regionuose, kur to nebus reikalaujama.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų