1969 metais, Tokijo automobilių parodos lankytojai išvydo netradicinės išvaizdos Toyota konceptą EX-III. Kitaip nuo pirmų dviejų EX koncepcijų, trečioji buvo kuriama norint pademonstruoti Toyota dizainerių išmanumą, lankstumą ir sugebėjimą neatsilikti nuo amerikiečių ir europiečių.
EX-I ir EX-II koncepcijos buvo kuriamos norint pademonstruoti naujas saugumo technologijas, kurios ateityje bus naudojamos visuose serijiniuose modeliuose, tačiau EX-III turėjo tapti tobulu ilgų distancijų kreiseriu.
Anuomet, daugelis Japonijos automobilių gamintojų kreipdavosi į garsiausias dizaino studijas kaip : Pininfarina ar Bertone, tačiau Toyota kompanijos vadovybė norėjo, kad EX-III išvaizdą sukurtų savi žmonės.
Automobilio dizainą kūrę žmonės koncentravosi ne į grakščias formas, o į kėbulo aerodinamiką. Pasižiūrėkite į EX-III formas, plotį ir priekinę dalį. Automobilio linijas formavo ne dizaineris, bet specialus oro tunelis, kuris diktavo savo sąlygas.
Deja, bet Toyota iki šiol neatskleidė jokių techninių detalų apie šį modelį. Žinoma tik tiek - variklis buvo sumontuotas per vidurį ir tai buvo ne paprastas vidaus degimo motoras, bet dujų turbina.
Galerija :