• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

1050 arklio galių - tokį pajėgumą išvysto šioje „Toyota Celica“ sumontuotas ir modifikuotas 3.0 litrų darbinio tūrio, 6 cilindrų „2JZ“ variklis. 
Jungtinėse Valstijose įsikūrusių „Speed Warhouse“ dirbtuvių specialistai teigia, jog daugiausiai nuopelnų dėl šios milžiniškos galios reikėtų skirti turbiną, kurios slėgis buvo pakeltas iki 2.6 bar'o arba 38 psi.

1050 arklio galių - tokį pajėgumą išvysto šioje „Toyota Celica“ sumontuotas ir modifikuotas 3.0 litrų darbinio tūrio, 6 cilindrų „2JZ“ variklis. 
Jungtinėse Valstijose įsikūrusių „Speed Warhouse“ dirbtuvių specialistai teigia, jog daugiausiai nuopelnų dėl šios milžiniškos galios reikėtų skirti turbiną, kurios slėgis buvo pakeltas iki 2.6 bar'o arba 38 psi.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

1


Kad ir kaip stipriai mums patiktų modifikuotų „Toyota Celica“ paveikslėliai, tačiau po automanų mėgstamo automobilio išvaizda slypi kitų mašinų komponentai. Pavyzdžiui, galinė ašis ir šešių laipsnių pavarų dėžė buvo pagaminti „Ford“ specialistų.

REKLAMA

2


Nuo pat pirmosios dienos ši „Toyota Celica“ buvo konstruojama su mintimi apie Jungtinių Valstijų traukos lenktynių čempiono titulą.
Vyručiai sukonstravę šią „Toyota Celica“ ir atvykę į „TX2X16“ renginį, 1/4 mylios atstumą nuolatos įveikdavo per maždaug 10 sekundžių, tačiau planai labai greitai pasikeitė, kai komanda susidūrė su technikos gedimais. Dabar automobilis ruošiamas driftingo varžyboms.

VIDEO



REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų