1999 metais, Tokijo automobilių parodos lankytojai užsukę į „Toyota“ kompanijos stendą galėjo paganyti akis į plačią modelių gamą, nuo kuklių hečbekų ir prašmatnių sedanų. Tačiau didžiuliame „Toyota“ kompanijos stende stovėjo ryškus, neįprastas automobilis, kuris iš pirmo žvilgsnio atrodė kaip standartinė „Toyota Celica“ kupė, bet taip atrodė tik žiūrint į priekinę automobilio dalį. Daugelis pamatę galinę šio modelio dalį - nustebdavo.
Pasak „Toyota“ kompanijos atstovų, „Celica Cruising Deck“ buvo sukurtas atsižvelgiant į jaunų, aktyvų gyvenimo būdą propaguojančių pirkėjų norus. Vienu metu ši „Celica“ versija turėjo būti sportiška ir greita, bet tuo pačiu ir praktiška bei universali, galinti patempti nesunkią priekabą su vandens motociklu.
Galinė „Celica Crusing Deck“ dalis galėjo būti naudojama kaip didžiulė bagažinė į kurią tilpdavo poros metrų ilgio daiktai. Jeigu praktiškos ir talpios bagažinės nereikėdavo, galinėje „Celica“ dalyje atsirasdavo sėdynės, kuriose be didelių problemų galėtų įsitaisyti du suaugę žmonės arba - tiesiog jūsų antroji pusė.
Techninė automobilio dalis nuo standartinės „Celica“ beveik niekuo nesiskyrė. Į priekį automobilis judėjo naudodamas 1.8 litro, keturių cilindrų, 190 arklio galių išvystantį motorą. Inžinieriai norėdami padidinti „Celica Cruising Deck“ manevringumą, sumontavo keturių vairuojamųjų ratų sistemą.