Charizmatiškesnis už Golfą
Vienas didžiausių „VAG“ koncerno privalumų - platus įvairiausių modelių pasirinkimas. Net jeigu ir turite alergiją „Volkswagen“ markės automobiliams, panaršę po „Audi“, „Seat“ ar „Škoda“ katalogus, tikrai surasite sau patinkantį automobilį.
Jeigu ieškotume sportiško hečbeko, atsivertę didžiulę „VAG“ koncerno pasiūlymų knygą - išvystume keletą pasirinkimų. „Audi S3“, „RS3“, „Volkswagen Golf GTI“, „Golf R32“, „Seat Leon Cupra“, „Škoda Octavia vRS“.
Visi šie automobiliai buvo sukurti ant tos pačios platformos, naudoja panašaus galingumo variklius, priekinių arba keturių varančiųjų ratų pavaras. Didžiausi skirtumai slypi automobilių elgesyje, interjere ir eksterjere.
Tomas, turėdamas silpnybę vokiškiems ir japoniškiems automobiliams, neperseniausiai pasirinko „Audi S3“. Pradėjęs galvoti apie naują automobilį, Tomas nuo pat pradžių pradėjo žvalgytis į kompaktišką, greitą hečbeką, kuris anuomet buvo įvardijamas kaip vienas greičiausių savo segmento automobilių.
1.8 litro, keturių cilindrų benzininį variklį su turbina turėjęs „Audi S3“, į pagalbą pasitelkęs keturių varančiųjų ratų pavarą iki 100 km/val. įsibėgėdavo greičiau nei per 7 sekundes. Britų žurnalo „EVO“ atliktas bandymas parodė, jog lenktynių trasoje šis kompaktiškas hečbekas greičiu nusileidžia tik „Mitsubishi Lancer EVO“, „Subaru Impreza“ ir „Ford Escort RS Cosworth“.
Patobulinta Šveicarijoje
Iš Utenos kilęs Tomas neslepia, jog šį automobilį pirko ne tik dėl dailios išvaizdos ar „S3“ galimybės į kelią įsikibti ne tik su dvejais varomaisiais ratais. Pradėjęs automobilio paieškas, Tomas jau žinojo, jog šiam hečbekui patekus į jo rankas, anksčiau ar vėliau jam bus atliktos tam tikros modifikacijos.
Kol kas, automobilis modifikacijų daug neturi. Šiuo metu automobilio modifikacijų sąraše yra „H&R“ reguliuojamo aukščio amortizatoriai ir spyruoklės, originalūs 18 colių „OZ Racing“ ratlankiai, kurie buvo apauti 225/40 padangomis.
Įdomu yra tai, jog šis „Audi S3“ į Lietuvą iš Šveicarijos atvyko su jau atliktais variklio patobulinimais. Ankstesnis automobilio šeimininkas savo gimtinėje 1.8 litro motoro pajėgumą pakėlė iki 247 arklio galių.
Kadangi automobilis jau iš savęs yra nestandartinis, Tomas daug ateities planų šiam automobiliui neturi. Artimiausioje ateityje vaikinas norėtų sumontuoti platesnius, dailesnius ratlankius, pakeisti kėbulo spalvą, ir sumontuoti galingesnės stabdžių sistemos komponentus.
GALERIJA
Nuotraukų autorius -
Laurynas Lapinskas