Nors abiejų rankose – identiški modeliai, jų požiūris į modifikacijas ir darbų eigą gerokai skiriasi.
Tuo tarpu Izidoriui priklausantis „Porsche Cayenne“ jau pasiekė kėbulo remonto meistrus. Čia kruopščiai šalinami įbrėžimai ir įlenkimai, tačiau tai – tik dalis problemos. Atvėrus dureles paaiškėjo ir dar rimtesnė bėda – korozija.
Lietuvos žiemą keliai barstomi ne deimantais, o agresyvia druska, kuri per metus tyliai ardo metalą. Dėl to rūdžių židiniai, ypač slenksčiuose ir durų apačioje, tampa neišvengiama senstančio automobilio problema.
Iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti, kad tai – rimta ir brangiai kainuojanti problema, tačiau realybė buvo kur kas mielesnė. Kaip vėliau paaiškėjo, naudotos „Cayenne“ durelės Izidoriui kainavo vos 50 eurų!
Džiugina ir tai, kad korozija apsiribojo lengvai keičiamomis detalėmis, todėl didesnių remonto išlaidų pavyko išvengti.
Tačiau patyrę meistrai puikiai žino – pavojingiausios rūdys slypi ten, kur jų iš pirmo žvilgsnio nepastebėsi. Ar po kitos apdailos detalėmis neatsiras nemalonių staigmenų? Atsakymas paaiškės netrukus.
Daugiau apie „Cayenne“ remonto eigą – išsamiau pamatysite viršuje esančiame vaizdo įraše.