Per nepilnus dvejus metus vaikinas šį BMW pastatė ant kojų, nes prieš tai buvo patekęs į avariją, specialiai šiam modeliui pasigamino kėbulo detales ir kėbulą perdažė visiškai kita spalva.
„Daugiausiai problemų pridarė šio BMW užsispyrimas. Šių problemų buvo galima išvengti, jeigu ne auksarankiai iš Kėdainių, kurie maniškį automobilį ant keltuvo pralaikė maždaug vieną mėnesį. Per mėnesį šie „specialistai“ sugebėjo tik užkelti motorą ant pagalvių“, - pasakoja Titas.
Apie „puikiai“ savo darbą atliekančius meistrus galėtų papasakoti beveik kiekvienas automanas, tačiau dabar pakalbėkime apie malonesnius dalykus - modifikacijas.
Vos tik pažvelgus neseniai į gatves išriedėjusi Tito trečiuką, mes iškart pagalvojame apie BMW M3 CSL. Tačiau asociacijos su vienu rečiausiu BMW kompanijos modeliu mums kyla ne veltui. Titas garaže praleidęs beveik dvejus metus to ir siekė.
Patobulintų automobilių liga sergantis vaikinas savo mylimam BMW pasigamino M3 CSL kėbulo apdailą, sumontavo originalius 19 colių skersmens M3 CSL ratlankius ir M3 CSL bagažinės dangtį.
Norėdamas šį receptą pagardinti keliais aštriais prieskoniais, vaikinas 3 serijos kupė papuošė M3 GTR variklio dangčiu ir iš anglies pluošto pagamintomis buferio ir kapoto grotelėmis.
Plačius ratlankius ir padangas padėjo sutalpinti išpūstos arkos ir rastafkės. Priekyje - 3 centimetrų, gale - 4,5 centimetrų. Automobiliui prisiglausti prie žemės pavyko „Technix“ firmos reguliuojamo aukščio amortizatorių dėka.
Susipažinus su automobiliu artimiau ir išklausius visus atliktus darbus, automatiškai kyla kitas klausimas - „O ką žadi daryti ateityje?“
Titas nieko nelaukia ir atsako, kad per artimiausius metus keisis tiek automobilio išvaizda, tiek automobilio interjeras. „Pirmiausia sutvarkysiu viską iki galo. Noriu iš naujo perdažyti visą BMW.“
„Nenoriu atskleisti visų detalių iš anksto, tačiau kitą sezoną parodysiu kai ką įdomaus“, - pasakoja Titas.