• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Turbūt kiekvienas automanas mums pritars, jeigu pasakysime, kad automobiliai yra lyg moterys. Kuo labiau ją myli, tuo didesnį malonumą ji teikia. Panašiai yra ir su automobiliais. Kuo daugiau dėmesio jam skiri, tuo didesnis malonumas vėliau su juo riedėti gatvėmis. Tad dabar patys pabandykite įsivaizduoti kokios emocijos turėtų užplūsti, kai po beveik du metus trukusių darbų, jūsų mylimas automobilis pagaliau gali išvažiuoti į bendro naudojimo kelius. Kėdainių rajone gyvenantis Titas galėtų mums visiems papasakoti, ką reiškia nepilnus dvejus metus „krapštytis“ garaže prie savo svajonių automobilio. 
Automobiliais palaipsniui susidomėjęs vaikinas iš pradžių mėgavosi motoroleriais, keturračiais ir tik po jų atėjo eilė prieš daugiau kaip šimtą metų sukurtoms transporto priemonėms.
Tradiciškai, kiekvieną pokalbį pradedame nuo paprasto klausimo - „Kodėl būtent šis automobilis?“
Kauną puikiai pažįstantis vaikinas sako, kad 3 serijos kupė pasirinko dėl keletos priežasčių. Viena iš jų - širdžiai mielo dizaino ir dėl to, kad nuo pat mažumės jis svajojo ne apie Audi, Mercedes, Škoda ar Fiat markės mašiną, bet BMW.
„Kitokio automobilio nenorėjau, nenoriu ir tikiuosi nenorėsiu“, - priduria Titas.

Turbūt kiekvienas automanas mums pritars, jeigu pasakysime, kad automobiliai yra lyg moterys. Kuo labiau ją myli, tuo didesnį malonumą ji teikia. Panašiai yra ir su automobiliais. Kuo daugiau dėmesio jam skiri, tuo didesnis malonumas vėliau su juo riedėti gatvėmis. Tad dabar patys pabandykite įsivaizduoti kokios emocijos turėtų užplūsti, kai po beveik du metus trukusių darbų, jūsų mylimas automobilis pagaliau gali išvažiuoti į bendro naudojimo kelius. Kėdainių rajone gyvenantis Titas galėtų mums visiems papasakoti, ką reiškia nepilnus dvejus metus „krapštytis“ garaže prie savo svajonių automobilio. 
Automobiliais palaipsniui susidomėjęs vaikinas iš pradžių mėgavosi motoroleriais, keturračiais ir tik po jų atėjo eilė prieš daugiau kaip šimtą metų sukurtoms transporto priemonėms.
Tradiciškai, kiekvieną pokalbį pradedame nuo paprasto klausimo - „Kodėl būtent šis automobilis?“
Kauną puikiai pažįstantis vaikinas sako, kad 3 serijos kupė pasirinko dėl keletos priežasčių. Viena iš jų - širdžiai mielo dizaino ir dėl to, kad nuo pat mažumės jis svajojo ne apie Audi, Mercedes, Škoda ar Fiat markės mašiną, bet BMW.
„Kitokio automobilio nenorėjau, nenoriu ir tikiuosi nenorėsiu“, - priduria Titas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

IMG_3039


Per nepilnus dvejus metus vaikinas šį BMW pastatė ant kojų, nes prieš tai buvo patekęs į avariją, specialiai šiam modeliui pasigamino kėbulo detales ir kėbulą perdažė visiškai kita spalva.
„Daugiausiai problemų pridarė šio BMW užsispyrimas. Šių problemų buvo galima išvengti, jeigu ne auksarankiai iš Kėdainių, kurie maniškį automobilį ant keltuvo pralaikė maždaug vieną mėnesį. Per mėnesį šie „specialistai“ sugebėjo tik užkelti motorą ant pagalvių“, - pasakoja Titas.

REKLAMA

IMG_3046


Apie „puikiai“ savo darbą atliekančius meistrus galėtų papasakoti beveik kiekvienas automanas, tačiau dabar pakalbėkime apie malonesnius dalykus - modifikacijas.
Vos tik pažvelgus neseniai į gatves išriedėjusi Tito trečiuką, mes iškart pagalvojame apie BMW M3 CSL. Tačiau asociacijos su vienu rečiausiu BMW kompanijos modeliu mums kyla ne veltui. Titas garaže praleidęs beveik dvejus metus to ir siekė.
Patobulintų automobilių liga sergantis vaikinas savo mylimam BMW pasigamino M3 CSL kėbulo apdailą, sumontavo originalius 19 colių skersmens M3 CSL ratlankius ir M3 CSL bagažinės dangtį.
Norėdamas šį receptą pagardinti keliais aštriais prieskoniais, vaikinas 3 serijos kupė papuošė M3 GTR variklio dangčiu ir iš anglies pluošto pagamintomis buferio ir kapoto grotelėmis.
Plačius ratlankius ir padangas padėjo sutalpinti išpūstos arkos ir rastafkės. Priekyje - 3 centimetrų, gale - 4,5 centimetrų. Automobiliui prisiglausti prie žemės pavyko „Technix“ firmos reguliuojamo aukščio amortizatorių dėka.

REKLAMA
REKLAMA

IMG_3051-2


Susipažinus su automobiliu artimiau ir išklausius visus atliktus darbus, automatiškai kyla kitas klausimas - „O ką žadi daryti ateityje?“
Titas nieko nelaukia ir atsako, kad per artimiausius metus keisis tiek automobilio išvaizda, tiek automobilio interjeras. „Pirmiausia sutvarkysiu viską iki galo. Noriu iš naujo perdažyti visą BMW.“
„Nenoriu atskleisti visų detalių iš anksto, tačiau kitą sezoną parodysiu kai ką įdomaus“, - pasakoja Titas.

IMG_3047

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų