Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Sunkiausių planetos lenktynių – Dakaro ralio – dalyviai ne kartą yra pasakoję, kiek kainuoja startas šiose varžybose. Tačiau tai – tik dalis visų išlaidų. Norintys kovoti ir garsinti Lietuvos vardą pasaulinio lygio lenktynėse turi susimokėti ne tik dalyvavimo mokesčius, bet ir paruošti profesionalią techniką rimtam iššūkiui. Kopos, akmenys ir ištisos valandos važiavimo sportiniu tempu pareikalauja naujų detalių, kurių kainos – stulbinančios.
Baltijos šalių Dakaro rekordą pasiekęs „Inbank team Pitlane“ pilotas Benediktas Vanagas savo „Youtube“ kanale prieš beveik metus papasakojo, jog vien visos komandos dalyvavimas Dakaro ralyje kainuoja šimtatūkstantinę sumą. Šiemet lenktynininkas atskleidė, kiek kainuoja atsarginės detalės sportiniam komandos bolidui „Toyota Gazoo Racing Hilux“.
Taigi, pradėkime. Atvirkščiai nei Jūsų automobilyje, sportiniame „Toyota Hilux“ yra ne 4, o net 8 amortizatoriai, kurie šuolius ir trasos nelygumus sugeria gerokai efektyviau. Ekstremalioms sąlygoms pritaikyta bolido važiuoklė ne tik puikiai susitvarko su užduotimi, bet ir turi savo kainą – vienas amortizatorius atsieina apie 3800 Eur, tad viso komplekto (8 amortizatorių) kaina viršija 30 tūkst. Eur.
Jeigu Jums yra tekę keisti ar remontuoti greičių dėžę, tikėtina, žinote, jog tai net ir standartiniam automobiliui yra nemenka suma. Sportinė greičių dėžė nuo standartinės skiriasi bėgių perdavimo greičiu, o ja naudotis taip pat reikia mokėti – bėgį būtina perjungti tik su tam tikra jėga. Taigi, tokia „Sadev“ greičių dėžė, montuojama sportiniame „Toyota Hilux“, kainuoja... 32 tūkst. Eur!
Bet pakalbėkime apie paprastesnius dalykus. Pavyzdžiui, ratus. Norintys išsiskirti iš minios, dailiam ratlankių komplektui gali pakloti ir tūkstančius eurų, tačiau vidutiniai ratlankiai kainuoja 300–400 eurų. Padangos – taip pat priklauso nuo vairuotojo poreikių. Jas galima įsigyti ir už kelis šimtus eurų, ir brangiau. Vienas „Toyota Gazoo Racing Hilux“ ratas (ratlankis + padanga) kainuoja 900 Eur. Taigi, už vieno sportinio „Toyota Hilux“ rato kainą galima „apauti“ visą standartinį automobilį.
Tačiau tai ne vienintelės atsarginės detales, kurias „Inbank team Pitlane“ komanda vežasi į Dakarą. B. Vanagas pasakoja, jog būtina turėti pusašių (3400 Eur/vnt.), pakabos svirčių (2800 Eur/vnt.), lankstų (1600 Eur/vnt.) ir daugybę kitų detalių.
Panašu, jog už pavienių detalių sumą galima įsigyti naują automobilį, už visas – net butą sostinėje. Ir tai – už kokybę, atsparumą bekelės sąlygoms ir patikimumą.
O kiek Jūs vidutiniškai sumokate už savo automobilio remontui reikalingas detales?
Sunkiausių planetos lenktynių – Dakaro ralio – dalyviai ne kartą yra pasakoję, kiek kainuoja startas šiose varžybose. Tačiau tai – tik dalis visų išlaidų. Norintys kovoti ir garsinti Lietuvos vardą pasaulinio lygio lenktynėse turi susimokėti ne tik dalyvavimo mokesčius, bet ir paruošti profesionalią techniką rimtam iššūkiui. Kopos, akmenys ir ištisos valandos važiavimo sportiniu tempu pareikalauja naujų detalių, kurių kainos – stulbinančios.
Baltijos šalių Dakaro rekordą pasiekęs „Inbank team Pitlane“ pilotas Benediktas Vanagas savo „Youtube“ kanale prieš beveik metus papasakojo, jog vien visos komandos dalyvavimas Dakaro ralyje kainuoja šimtatūkstantinę sumą. Šiemet lenktynininkas atskleidė, kiek kainuoja atsarginės detalės sportiniam komandos bolidui „Toyota Gazoo Racing Hilux“.
Taigi, pradėkime. Atvirkščiai nei Jūsų automobilyje, sportiniame „Toyota Hilux“ yra ne 4, o net 8 amortizatoriai, kurie šuolius ir trasos nelygumus sugeria gerokai efektyviau. Ekstremalioms sąlygoms pritaikyta bolido važiuoklė ne tik puikiai susitvarko su užduotimi, bet ir turi savo kainą – vienas amortizatorius atsieina apie 3800 Eur, tad viso komplekto (8 amortizatorių) kaina viršija 30 tūkst. Eur.
Jeigu Jums yra tekę keisti ar remontuoti greičių dėžę, tikėtina, žinote, jog tai net ir standartiniam automobiliui yra nemenka suma. Sportinė greičių dėžė nuo standartinės skiriasi bėgių perdavimo greičiu, o ja naudotis taip pat reikia mokėti – bėgį būtina perjungti tik su tam tikra jėga. Taigi, tokia „Sadev“ greičių dėžė, montuojama sportiniame „Toyota Hilux“, kainuoja... 32 tūkst. Eur!
Bet pakalbėkime apie paprastesnius dalykus. Pavyzdžiui, ratus. Norintys išsiskirti iš minios, dailiam ratlankių komplektui gali pakloti ir tūkstančius eurų, tačiau vidutiniai ratlankiai kainuoja 300–400 eurų. Padangos – taip pat priklauso nuo vairuotojo poreikių. Jas galima įsigyti ir už kelis šimtus eurų, ir brangiau. Vienas „Toyota Gazoo Racing Hilux“ ratas (ratlankis + padanga) kainuoja 900 Eur. Taigi, už vieno sportinio „Toyota Hilux“ rato kainą galima „apauti“ visą standartinį automobilį.
Tačiau tai ne vienintelės atsarginės detales, kurias „Inbank team Pitlane“ komanda vežasi į Dakarą. B. Vanagas pasakoja, jog būtina turėti pusašių (3400 Eur/vnt.), pakabos svirčių (2800 Eur/vnt.), lankstų (1600 Eur/vnt.) ir daugybę kitų detalių.
Panašu, jog už pavienių detalių sumą galima įsigyti naują automobilį, už visas – net butą sostinėje. Ir tai – už kokybę, atsparumą bekelės sąlygoms ir patikimumą.
O kiek Jūs vidutiniškai sumokate už savo automobilio remontui reikalingas detales?