Nesvarbu, kad nematote nuostabaus „Pininfarina“ kurto „Ferrari F40 LM“ dizaino, vietoje to prieš jūsų akis elegantiškai platėjančios išmetimo fanfaros skleidžia didingą trijų litrų turbininio variklio garsą, kuris kiekvienam tikram entuziastui yra automobilinis afrodiziakas.
„Peugeot 504“ galbūt nėra pats gražiausias, greičiausias ar galingiausias automobilis, tačiau jo šešių cilindrų variklio skleidžiamas garsas yra tikra simfonija. Vaizdo įraše šį „Pežą“ trasoje meistriškai valdo patyręs ralio lenktynininkas, o mes galime grožėtis ne tik šaukiančiu varikliu, bet ir tobula automobilio kontrole.
Britiškas sportinių automobilių gamintojas „TVR“ jau yra nušluotas nuo žemės paviršiaus, tačiau jo gaminti modeliai visada simbolizuos maištingumą nusistovėjusiai tvarkai. To pavyzdys – siaurais Anglijos keliukais lekiantis dar visai šiuolaikiškas „TVR Tuscan“, kurio variklio garsas ne tik gąsdina ramaus kaimelio gyventojus, bet ir priverčia mus gerėtis.
Na ir pabaigai dar vienas itališkas šedevras – „Alfa Romeo GTA“. „Junior 1300“ lenktynių klasėje dalyvavęs nuostabaus grožio automobilis yra tikra šių dienų klasika. Tačiau ne tik puiki išvaizda mašiną padarė legenda. Nedidelis, vos 1,3 litro darbinio tūrio žvitrus varikliukas turi gilius plaučius, todėl jo skleidžiamas garsas įkūnija tai, ką mes po truputėlį prarandame, elektronikai ir emisijų kontrolei vis labiau užkariaujant automobilių pramonę – paprastą, o tuo pačiu ir tobulą techniką, kurią gali suprasti, išgirsti, pajusti kiekvienas to norintis.