Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Automobilių tobulinimas – tai lyg fantazija, kuriai nėra ribų. Jei tik leidžia finansinė padėtis, jūsų automobilis gali pavirsti bet kuo. Norime su jumis pasidalinti raumeninguoju „Chevrolet Camaro“, kuris pavirto tikra vingiuotų trasų pažiba.
Jei domitės automobiliais, turbūt nedvejodami pasakysite, jog „Muscle car“ tipo automobiliai, gaminti 7 ir 8 dešimtmečiuose, tikrai nėra skirti greitiems posūkių įveikimams. Šios mašinos buvo velnioniškai greitos tiesiojoje, tačiau visos kitos valdymo savybės likdavo niekam tikusios. Tais laikais puikios valdymo savybės niekam nerūpėjo, nes amerikiečiai buvo tiesiog pakerėti galios ir greičio ekstazės. Tačiau laikai keičiasi ir net amerikonams parūpo posūkius įveikti stabiliai ir greitai, todėl atėjo laikas kitokiems „muscle car“ patobulinimams.
Seniau visas dėmesys buvo sukoncentruotas ties varikliu, o dabar daugelis nori ir agregato galiai proporcingų valdymo savybių. Važiuoklei ir stabdžiams tekdavo vis daugiau dėmesio, todėl projektai palaipsniui tapdavo labiau išbaigti, o būtent prie tokio mes ir norime apsistoti. Tai 1967 metais pagamintas „Chevrolet Camaro“, kurio savininkas į automobilį investavo didžiulius pinigus tam, kad turėtų super automobilio savybėmis pasižymintį raumeningą amerikietį.
Taigi, apie viską iš pradžių, o pradėsime nuo svarbiausio dalyko – automobilio širdies. Tai visiškai perdarytas septynių litrų kubatūros „LS“ serijos variklis, paimtas iš „Corvette Z06“ modelio. Žinoma, iš agregato praktiškai neliko nieko originalaus, tačiau savininkas išlaikė autentiškumą ir atidavė duoklę klasikiniams „muscle car“ tipo automobiliams. „Camaro“ širdis plaka be jokių turbinų ar kompresorių pagalbos – tiesiog gryna ir nepažabota galia!
Būtent jai suvaldyti ir reikėjo skirti daugiausiai dėmesio. Jei nesate susidūrę su senais amerikietiškais automobiliais, pridursime, jog jie mažai kuo skiriasi nuo vežimų – rėminė konstrukcija, lingės vietoj spyruoklių. Būtent todėl jų valdymo savybės yra visiškai nenuspėjamos, todėl norint išspręsti šį rebusą, teko panaudoti visiškai naujas pakabos dalis, kurios buvo arba pasiskolintos iš tos pačios „Corvette“ arba pagamintos būtent šiam „Camaro“. Viskas tam, jog galingas automobilis auto krose neprisidarytų sau gėdos. Sustabdyti šį žvėrį taip pat reikia milžiniškos jėgos, kurią užtikrina profesionalūs „Wilwood“ stabdžiai,kurių diskų dydis, kaip nedidelio automobiliuko ratų.
Na ir pabaigai – svarbiausias akcentas – automobilio išvaizda. Klasikinės linijos persipina su dabar itin madinga juoda matine spalva, o kai kurias skardines kėbulo paneles pakeitė prabangus anglies pluoštas. Taip pat iššaukiančioje išvaizdoje apstu agresyvių akcentų, tarp kurių labiausiai išsiskiria devyniolikos colių „NewGen“ ratlankiai, gale apauti net 345 milimetrų pločio padangomis! Va čia tai moderni raumeningo amerikono interpretacija!
Automobilių tobulinimas – tai lyg fantazija, kuriai nėra ribų. Jei tik leidžia finansinė padėtis, jūsų automobilis gali pavirsti bet kuo. Norime su jumis pasidalinti raumeninguoju „Chevrolet Camaro“, kuris pavirto tikra vingiuotų trasų pažiba.
Jei domitės automobiliais, turbūt nedvejodami pasakysite, jog „Muscle car“ tipo automobiliai, gaminti 7 ir 8 dešimtmečiuose, tikrai nėra skirti greitiems posūkių įveikimams. Šios mašinos buvo velnioniškai greitos tiesiojoje, tačiau visos kitos valdymo savybės likdavo niekam tikusios. Tais laikais puikios valdymo savybės niekam nerūpėjo, nes amerikiečiai buvo tiesiog pakerėti galios ir greičio ekstazės. Tačiau laikai keičiasi ir net amerikonams parūpo posūkius įveikti stabiliai ir greitai, todėl atėjo laikas kitokiems „muscle car“ patobulinimams.
Seniau visas dėmesys buvo sukoncentruotas ties varikliu, o dabar daugelis nori ir agregato galiai proporcingų valdymo savybių. Važiuoklei ir stabdžiams tekdavo vis daugiau dėmesio, todėl projektai palaipsniui tapdavo labiau išbaigti, o būtent prie tokio mes ir norime apsistoti. Tai 1967 metais pagamintas „Chevrolet Camaro“, kurio savininkas į automobilį investavo didžiulius pinigus tam, kad turėtų super automobilio savybėmis pasižymintį raumeningą amerikietį.
Taigi, apie viską iš pradžių, o pradėsime nuo svarbiausio dalyko – automobilio širdies. Tai visiškai perdarytas septynių litrų kubatūros „LS“ serijos variklis, paimtas iš „Corvette Z06“ modelio. Žinoma, iš agregato praktiškai neliko nieko originalaus, tačiau savininkas išlaikė autentiškumą ir atidavė duoklę klasikiniams „muscle car“ tipo automobiliams. „Camaro“ širdis plaka be jokių turbinų ar kompresorių pagalbos – tiesiog gryna ir nepažabota galia!
Būtent jai suvaldyti ir reikėjo skirti daugiausiai dėmesio. Jei nesate susidūrę su senais amerikietiškais automobiliais, pridursime, jog jie mažai kuo skiriasi nuo vežimų – rėminė konstrukcija, lingės vietoj spyruoklių. Būtent todėl jų valdymo savybės yra visiškai nenuspėjamos, todėl norint išspręsti šį rebusą, teko panaudoti visiškai naujas pakabos dalis, kurios buvo arba pasiskolintos iš tos pačios „Corvette“ arba pagamintos būtent šiam „Camaro“. Viskas tam, jog galingas automobilis auto krose neprisidarytų sau gėdos. Sustabdyti šį žvėrį taip pat reikia milžiniškos jėgos, kurią užtikrina profesionalūs „Wilwood“ stabdžiai,kurių diskų dydis, kaip nedidelio automobiliuko ratų.
Na ir pabaigai – svarbiausias akcentas – automobilio išvaizda. Klasikinės linijos persipina su dabar itin madinga juoda matine spalva, o kai kurias skardines kėbulo paneles pakeitė prabangus anglies pluoštas. Taip pat iššaukiančioje išvaizdoje apstu agresyvių akcentų, tarp kurių labiausiai išsiskiria devyniolikos colių „NewGen“ ratlankiai, gale apauti net 345 milimetrų pločio padangomis! Va čia tai moderni raumeningo amerikono interpretacija!