Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Su naujuoju „Lamborghini“ modeliu artimiau susipažinome rugsėjo mėnesį įvykusioje Frankfurto
automobilių parodoje. Ryškia kėbulo spalva pasidabinęs itališkas kabrioletas tapo viena svarbiausių tarptautinės parodos naujienų, tačiau neprireikė net vieno pilno mėnesio, jog Italijoje gyvenantys automanai užfiksuotų „Huracan Spyder“ bendro naudojimo keliuose.
Ar praėjus nepilnam mėnesiui „Lamborghini“ jau spėjo parduoti bent vieną „Huracan Spyder“ modelį? Tiesą sakant - ne. Automobilis buvo pastebėtas šalia „Lamborghini“ gamyklos, Italijoje. Sprendžiant iš užmaskuotos priekinės dalies, italai vis dar galvoja, jog ne vienas pasaulio automanas nematė „Huracan Spyder“ priekinės dalies.
Kaip ir kupė, taip ir kabrioletas turi vieną geriausių pasaulio variklių - 5.2 litro, 10 cilindrų agregatą išvystantį 610 arklio galių, kuris šiame automobilyje buvo suporuotas su automatine pavarų dėže ir visų keturių varančiųjų ratų pavara. Tik pagalvokite koks pavojingas ir tuo pačiu nuostabus „Huracan Spyder“ būtų, jeigu turėtų tik galinių varančiųjų ratų pavarą ir mechaninę pavarų dėžę!
Norėtume priminti, kad „Huracan Spyder“ iki 100 km/val. įsibėgėja per 3.4 sekundės ir pasiekia 324 km/val. maksimalų greitį. Tačiau tai visiškai nesvarbu. Šį automobilį galima įsimylėti vien dėl išmetamosios sistemos skleidžiamo garso.
Su naujuoju „Lamborghini“ modeliu artimiau susipažinome rugsėjo mėnesį įvykusioje Frankfurto
automobilių parodoje. Ryškia kėbulo spalva pasidabinęs itališkas kabrioletas tapo viena svarbiausių tarptautinės parodos naujienų, tačiau neprireikė net vieno pilno mėnesio, jog Italijoje gyvenantys automanai užfiksuotų „Huracan Spyder“ bendro naudojimo keliuose.
Ar praėjus nepilnam mėnesiui „Lamborghini“ jau spėjo parduoti bent vieną „Huracan Spyder“ modelį? Tiesą sakant - ne. Automobilis buvo pastebėtas šalia „Lamborghini“ gamyklos, Italijoje. Sprendžiant iš užmaskuotos priekinės dalies, italai vis dar galvoja, jog ne vienas pasaulio automanas nematė „Huracan Spyder“ priekinės dalies.
Kaip ir kupė, taip ir kabrioletas turi vieną geriausių pasaulio variklių - 5.2 litro, 10 cilindrų agregatą išvystantį 610 arklio galių, kuris šiame automobilyje buvo suporuotas su automatine pavarų dėže ir visų keturių varančiųjų ratų pavara. Tik pagalvokite koks pavojingas ir tuo pačiu nuostabus „Huracan Spyder“ būtų, jeigu turėtų tik galinių varančiųjų ratų pavarą ir mechaninę pavarų dėžę!
Norėtume priminti, kad „Huracan Spyder“ iki 100 km/val. įsibėgėja per 3.4 sekundės ir pasiekia 324 km/val. maksimalų greitį. Tačiau tai visiškai nesvarbu. Šį automobilį galima įsimylėti vien dėl išmetamosios sistemos skleidžiamo garso.