Dabar norint pakeisti variklio alyvą, turite pasikelti automobilį, išleisti variklyje esantį tepalą, automobilį nuleisti ir per specialią angą įpilti reikiamą kiekį alyvos. Šis procesas nėra labai sudėtingas, tačiau „Castrol“ inžinieriai nusprendė jį dar labiau supaprastinti. Automobiliui turint „Nexcel“ sistemą, variklio alyvą ir filtrą pakeisite per mažiau nei dvi minutes.
Atsidarysite variklio dangtį, išimsite į akumuliatorių panašią dėžę ir vietoj jos sumontuosite naują.
Jeigu viskas eisis pagal planą, ši sistema masinėje gamyboje pasirodys per artimiausius penkis metus.
Tepalų keitimo procesas labai greitai gali neatpažįstamai pasikeisti. Variklių alyvos gamintoja „Castrol“, pastaruosius keletą metų praleido kurdama naują tepalų keitimo sistemą, kuri leistų net neišsipurvinus rankų pakeisti variklio alyvą ir alyvos filtrą.
Naujoji sistema buvo pavadinta „Nexcel“ vardu ir pagal „Castrol“ inžinierių norą, būtų integruota į variklio skyrių. Nors visi eksperimentai buvo atliekami naudojant naujus automobilius, tačiau vargu ar „Nexcel“ sistemą būtų galima integruoti į dešimties ar dvidešimties senumo automobilius.
Tepalų keitimo procesas labai greitai gali neatpažįstamai pasikeisti. Variklių alyvos gamintoja „Castrol“, pastaruosius keletą metų praleido kurdama naują tepalų keitimo sistemą, kuri leistų net neišsipurvinus rankų pakeisti variklio alyvą ir alyvos filtrą.
Naujoji sistema buvo pavadinta „Nexcel“ vardu ir pagal „Castrol“ inžinierių norą, būtų integruota į variklio skyrių. Nors visi eksperimentai buvo atliekami naudojant naujus automobilius, tačiau vargu ar „Nexcel“ sistemą būtų galima integruoti į dešimties ar dvidešimties senumo automobilius.