Pažangus įkraunamas hibridas
„Mercedes-Benz GLC“ modelis išsiskiria plačia variklių gama: benzininiai, dyzeliniai ir hibridiniai, pasiekiantys nuo 163 iki 320 AG.
Galingiausias visos gamos modelis GLC 300 e 4MATIC kartu yra ir ekonomiškiausias. Dviejų variklių – benzininio (211 AG, 350 Nm) ir elektrinio (120 AG, 440 Nm) – derinys užtikrina pakankamą galią bet kuriai važiavimo situacijai: sistema pasiekia 235 kW (320 AG) pajėgumą bei net 700 Nm sukimo momentą.
Šis modelis 100 km/val. greitį pasiekia vos per 5,7 s. Vidutinės tokio greito automobilio benzino sąnaudos tėra vos 2,2–2,5 l/100 km, o į aplinką jis išmeta 51–57 g/km CO₂ emisijų. Viename pažangiausių visoje rinkoje hibridinių automobilių GLC 300 e 4MATIC montuojama 13,5 kWh talpos elektros baterija. Ji ir galingas variklis užtikrina, kad tik elektros pavarą naudodamas automobilis galėtų pasiekti didesnį nei 130 km/val. greitį ir įveikti 39–43 kilometrus, į aplinką neišmesdamas nė gramo anglies dioksido (matuojant naujuoju WLTP režimu).
Be hibridinės jėgainės, GLC modelis turi dar penkių skirtingų galingumų modifikacijas: dvi benzinines (su 48 V elektros įtampos sistema ir „EQ Boost“ technologija) bei tris dyzelines. Visos varomos keturiais ratais bei turi 9 laipsnių automatines pavarų dėžes.
Benzinu varomi GLC 200 4MATIC bei GLC 300 4MATIC modeliai išsiskiria pažangia 48 V įtampos sistema, kuri leido gerokai sumažinti galingų modelių (197–258 AG) degalų sąnaudas – jos vos viršija 7 l/100 km. Hibridinės sistemos baterija įkraunama automobiliui lėtėjant arba stabdant bei gali suteikti papildomą 150 Nm sukimo momentą įsibėgėjimo metu. Palaikant tolygų važiavimo greitį sistema gali išvis išjungti benzininį variklį.
Saugumas – pirmiausia
85 procentai klientų Vokietijoje saugumą nurodė kaip vieną svarbiausių GLC apibūdinančių kriterijų. Naujasis modelis šią savybę išlaikys – jame galimos bene visos moderniausios „Daimler“ koncerno modeliuose montuojamos saugumo sistemos.
GLC diegiama „Active Distance Assist DISTRONIC“ užtikrina autonominį stabdymą išvydus kliūtį, kartu su „Active Steer Assist“ leidžia atsipalaiduoti eismo spūstyse, važiuojant iki 60 km/h greičiu. Ši sistema taip pat užtikrina, jog eismo spūstyje automobilis pats pasuktų į šalikelę ir padarytų koridorių skubančiam automobiliui su įjungtais švyturėliais. Važiuojant nuo 80 iki 180 km/val. greičiu ir spustelėjus posūkio rankenėlę, „Active Lange Change Assist“ gali asistuoti keičiant eismo juostas.
Nepastebėtai viršyti greitį su GLC bus beveik neįmanoma dėl „Active Speed Limit Assist“ funkcijos – veikdama kartu su kelio ženklų atpažinimo programa „Traffic Sign Assist“ ji žino, koks greitis yra konkrečioje atkarpoje, ir apie tai įspėja vairuotoją.
„Mercedes-Benz GLC“ SUV ir „Coupé“ modeliuose taip pat montuojami parkavimo ir manevravimo su priekaba asistentai. Manevruojant atbulomis nedideliu greičiu (iki 10 km/val.) ir sistemai užfiksavus kliūtį, automobilis bus sustabdomas automatiškai.
Išskirtinį važiavimo komfortą GLC modelyje užtikrina papildomai užsakoma „Dynamic Body Control“ pakabos sistema. Amortizavimo jėgos kiekvienam ratui reguliuojamos individualiai, pagal pasirinktą važiavimo programą, greitį ir kelio sąlygas. Ši moderni sistema GLC montuojama pirmą kartą.
Prie standartinėje įrangoje esančių efektyvių LED žibintų papildomai gali būti užsakoma „Multibeam LED“ sistema, užtikrinanti nepriekaištingą matomumą tamsiu paros metu. Ji pritaiko žibintų spindulį pagal eismo situaciją ir „iškerpa“ jį taip, kad priešais esantys eismo dalyviai nebūtų akinami, o GLC vairuotojas kelią matytų tarsi būtų įjungtos tolimosios šviesos.
Naujuosius „Mercedes-Benz GLC“ SUV ir „Coupé“ modelius jau galima apžiūrėti bei išbandyti visuose Lietuvos „Silberauto“ salonuose.