Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Čekija nėra pati didžiausia šalis Europoje, tačiau kadaise šioje šalyje buvo labai didelė automobilių industrija, tačiau antras pasaulinis karas ir sunki ekonominė padėtis viską sustatė į savo vietas.
Nors automobilis buvo gaminamas tuometinėje Čekoslovakijoje, tačiau antrojo pasaulinio karo metu, šią mašiną labai mėgo Vokiečių aukšto rango pareigūnai. Dėl aerodinamiško kėbulo ir galingo 2.9 litro oru aušinamo variklio, tuometiniuose Vokietijos greitkeliuose be didelio vargo pasiekdavo 160 km/val. greitį.
Europoje šių automobilių yra nemažai, tačiau kokia situacija Jungtinėse Amerikos Valstijose? Net ir tokioje šalyje, kurioje klasikinių mašinų netrūksta, Tatra yra pakankamai retas egzempliorius.
Tad pasižiūrėkime naują Petrolicious vaizdo reportažą ir susipažinkime su Kalifornijos valstijoje gyvenančiu Tatra 87 savininku.
Čekija nėra pati didžiausia šalis Europoje, tačiau kadaise šioje šalyje buvo labai didelė automobilių industrija, tačiau antras pasaulinis karas ir sunki ekonominė padėtis viską sustatė į savo vietas.
Nors automobilis buvo gaminamas tuometinėje Čekoslovakijoje, tačiau antrojo pasaulinio karo metu, šią mašiną labai mėgo Vokiečių aukšto rango pareigūnai. Dėl aerodinamiško kėbulo ir galingo 2.9 litro oru aušinamo variklio, tuometiniuose Vokietijos greitkeliuose be didelio vargo pasiekdavo 160 km/val. greitį.
Europoje šių automobilių yra nemažai, tačiau kokia situacija Jungtinėse Amerikos Valstijose? Net ir tokioje šalyje, kurioje klasikinių mašinų netrūksta, Tatra yra pakankamai retas egzempliorius.
Tad pasižiūrėkime naują Petrolicious vaizdo reportažą ir susipažinkime su Kalifornijos valstijoje gyvenančiu Tatra 87 savininku.