Kadangi tai buvo sėkmingo pirmojo sezono uždarymo renginys, greičio ir pramogų ištroškę automanai į „Nemuno žiedą“ buvo įleidžiami ne nuo vėlaus vakaro, o nuo vidurdienio. Laikrodžio rodyklei pasiekus 12.00 valandą, vartai į vienintelę lenktynių trasą Lietuvoje atsidarė visiems norintiems.
Tradiciškai, po didžiulę „Nemuno žiedo“ stovėjimo aikštelę išsibarstė įvairiausio plauko automobiliai, kurie į „Taikos dragus“ atvyko palenktyniauti, pažiūrėti ką vairuoja bendraminčiai, o ir atėjus tam tikram momentui - išvažiuoti į „Nemuno žiedo“ tiesiąją ir parodyti kaip reikia galinių varančiųjų ratų pagalba sukelti didžiulį dūmų kamuolį.
Kas be ko, nereikėtų užmiršti ir „Show Off“ - išskirtinių automobilių parodos. Kaip tik ką į mokyklą atėję pirmokai išrikiuoti automobiliai patraukdavo kiekvieno „Taikos dragų“ varžybų dalyvio ir žiūrovo dėmesį. Vis dėlto, pats ryškiausias „Show Off“ parodos dalyvis buvo ne milžinišką tarpinį suslėgto oro aušintuvą dėvinti „Audi“ ar plačius pečius turintis „BMW“, o pakankamai kuklus, tačiau iš tolo pastebimas - „Citroen 2CV“.
Prancūzijos tautos automobilis, gamyboje išlikęs net keletą dešimtmečių, turi nemažą gerbėjų ratą ne tik gimtinėje, bet ir visoje Europoje. Tad išvysti tokį mielą automobilį „Taikos draguose“ - labai malonus siurprizas.
Taigi, labai greitai išdygusios ir užaugusius „Taikos dragų“ varžybos tik dar kartą įrodė, jog mūsų šalyje trūksta mėgėjiškų varžybų, kuriose galėtų dalyvauti ne tik profesionalai, bet ir paprasti žmonės, kuriems paprastas akceleratoriaus pedalas suteikia didesnį malonumą nei seksas.
Tad turėdami proga, padėkokime „Taikos dragų“ organizatoriams ir tikimės, jog kitų metų sezonas bus dar stipresnis, energingesnis ir beprotiškesnis.
GALERIJA
Nuotraukų autorius - KristisBal