• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



Po šiai dienai VIP stiliaus automobilių gretos vis gausėja ir auga. Nuo JAV iki pat Azijos galima aptikti tuzinus, o gal net šimtus modifikuotų Lexus, Toyota, Nissan „vip'ų". Turint prabangų automobilį ir norint jį patobulinti geriausias pasirinkimas šis stilius. Panašų, bet kiek savitą kelią pasirinko ir Džonis Feng'as su savo 2006 metų gamybos „Lexus IS250". Vaikino automobilis yra kompromisas tarp dviejų stilių, sportiškumo ir prabangos. Džonis nemėgsta plaukti pasroviui, todėl nepasirinko visų VIP stiliui būdingų akcentų. Kadangi tai daro daugelis ir nieko jau nebenustebinsi.
Džonis yra 25 metų studentas, kurio sąskaitoje jau ne vienas pripažinimą pelnęs automobilis. O meilė automobiliams įsižiebė po kultinio filmo „Greiti ir įsiutę". Kaip ir daugelis paauglių, taip ir šis jaunuolis buvo įkvėptas filmo siužeto. Pati pradžia buvo gana juokinga, dabar pagalvojus. Viskas kas rūpėjo tada apie automobilius, tai dideli spoileriai, buferiai ir blizgančios lempos. Pirmasis vaikino automobilis buvo „Mitsubishi Eclipse GS-T" (priekiniais ratais varomas automobilis su turbokompresoriumi). Nors jis ir norėjo „Honda Integra”, tėvas vis tik, gerai nusiderėjęs nupirko „Mitsubishi". Automobilis turėjo didžiulį „body kit'ą", dėl kurio vos įmanoma buvo pavažiuoti su mašina. O po poros metų nuvykus į modifikuotų automobilių parodą užgimė nauja meilė automobiliams. Vaikinas užsimanė  japoniško grynakraujo „Toyota Altezza", tačiau pavyko nusipirkti tik „IS300".  Kuris neliko standartinis ir niekam nežinomas. Tačiau pavažinėjus su šiuo automobiliu, atėjo metas atsisveikinti. Tad kita mašina, kurią Džonis turėjo, tai geltona „Honda Integra Type R". Kurioje atsidūrė krūva JDM detalių, net visa priekio konversija. Ko pasimokė Džonis iš šios mašinos, tai kad ji labai pamėgta vagių. Ir kai savininkai tarpusavyje kalbasi, šneka ne apie tai kas būtų jei pavogtų automobilį, o apie tai kada pavogs automobilį. Ir deja tai tikrų tikriausia tiesa, Džonis neteko savo „Type-R". O kitą automobilį pasirinko vėl „Lexus IS", tik šį kart pirko tuo metu naujausią modėlį. Jį sužavėjo automobilio revoliucinis dizainas ir norėjo pasilikti „Lexus" šeimynoje.


Vaikinas jau turėjo automobilio viziją ir daug jėgų atidavė, kad tai taptų realybe. Mašina turi daug labai retų tik JDM rinkai skirtų detalių. Šou automobilio lygio švara ir tuo pačiu greitai sugebantis važiuoti automobilis vaikinui daug ką reiškia. Pirmiausiai į akis krenta „INGS+1" buferių pažeminimo komplektas ir išskirtinė „Midnight Purple" spalva. Nors automobilis nėra labai senas, jis jau 3 kartus buvo perdažytas, pirmą kart gamykloje standartine spalva, veliau juoda matine spalva ir galiausiai šia „Midnight Purple" spalva. Juoda matinė spalva prieš kelis metus buvo super madinga, tačiau atsibodus vaikinas nutarė perdažyti „Lexus" savo mėgstamiausia spalva.




Daug pakitimų matyti ir automobilių interjere. Džonis „pilotuoja" automobilį „Nardi Classic" vairo pagalba, prijungto prie „Works Bell" greito vairo nuėmimo stebules. Kaip ir priklauso pavarų perjungimo mechanizmai taip pat turi „performance" tipo dalis. Vairuotoją ir keleivį prilaiko „Bride Brix" sėdynes ir „Takata" sportiniai saugos diržai,pritvirtinti prie surenkamų saugos lankų. O kur dar galinga ir moderni audio sistema.


Po variklio dangčiu gyvena V formos 6 cilindrų „4GR-FSE" variklis su „Vortech" kompresoriumi. Į pagalbą naujai „centrifūgai" sukti variklį įmontuota daug visokių gerybių. „RB Racing" tepalo pompa, „HKS" oro filtras su perdarytu šalto oro vamzdynu, „blow-off" vožtuvas, „Greddy" intercooleris ir dar gausybė nestandartinių detalių. Tik niekas to pastebėti negali, kadangi viską užstoja iš anglies pluošto padarytos apsaugos ir dangteliai. Po visko variklis turi 280 arklio galių ir 300 nM sukimo momentą. Visa galia ratams perduodama per galinį LSD reduktorių.




Siekdamas sužeminti ir padaryti stabilų posūkiuose automobilį Džonis sumontavo „Function & Form’s Type 2 ", „F-Sport" serijos stabilizatorius. Ir kad mašina visada laiku sustotų, „Endless" 6 cilindriukų stabdžių suportu, kartu su 355 mm gręžiotais stabdžių diskais. O stabdžiai slepiasi po labai populiariais, tarp japoniškų automobilių, 19 colių „Volk TE37" ratais. Netrukus automobilis turės kitus, „Mag Blue" spalvos „Volk CE28" ratus.


Darbai prie automobilio truko ne 4 metus, bet viskas atsipirko. Kadangi šis „Lexus" yra ne vienos automobilių parodos nugalėtojas. Nors tai ir parodinio lygio automobilis, lenktynių trasoje jis taip pat gali gerai pasispardyti. Tai toks šis „Lexus", kuris netapo gražiai stovėti sugebančiu VIP automobiliu. O yra idealus kompromisas tarp stiliaus, prabangos ir sportiškumo. Ateityje Džonio „Lexus" greičiausiai bus labiau orientuotas į trasą,bet ko gero išliks toks pats puikus ir gatvės automobilis.


*šaltinis - „ImportTuner"



Po šiai dienai VIP stiliaus automobilių gretos vis gausėja ir auga. Nuo JAV iki pat Azijos galima aptikti tuzinus, o gal net šimtus modifikuotų Lexus, Toyota, Nissan „vip'ų". Turint prabangų automobilį ir norint jį patobulinti geriausias pasirinkimas šis stilius. Panašų, bet kiek savitą kelią pasirinko ir Džonis Feng'as su savo 2006 metų gamybos „Lexus IS250". Vaikino automobilis yra kompromisas tarp dviejų stilių, sportiškumo ir prabangos. Džonis nemėgsta plaukti pasroviui, todėl nepasirinko visų VIP stiliui būdingų akcentų. Kadangi tai daro daugelis ir nieko jau nebenustebinsi.
Džonis yra 25 metų studentas, kurio sąskaitoje jau ne vienas pripažinimą pelnęs automobilis. O meilė automobiliams įsižiebė po kultinio filmo „Greiti ir įsiutę". Kaip ir daugelis paauglių, taip ir šis jaunuolis buvo įkvėptas filmo siužeto. Pati pradžia buvo gana juokinga, dabar pagalvojus. Viskas kas rūpėjo tada apie automobilius, tai dideli spoileriai, buferiai ir blizgančios lempos. Pirmasis vaikino automobilis buvo „Mitsubishi Eclipse GS-T" (priekiniais ratais varomas automobilis su turbokompresoriumi). Nors jis ir norėjo „Honda Integra”, tėvas vis tik, gerai nusiderėjęs nupirko „Mitsubishi". Automobilis turėjo didžiulį „body kit'ą", dėl kurio vos įmanoma buvo pavažiuoti su mašina. O po poros metų nuvykus į modifikuotų automobilių parodą užgimė nauja meilė automobiliams. Vaikinas užsimanė  japoniško grynakraujo „Toyota Altezza", tačiau pavyko nusipirkti tik „IS300".  Kuris neliko standartinis ir niekam nežinomas. Tačiau pavažinėjus su šiuo automobiliu, atėjo metas atsisveikinti. Tad kita mašina, kurią Džonis turėjo, tai geltona „Honda Integra Type R". Kurioje atsidūrė krūva JDM detalių, net visa priekio konversija. Ko pasimokė Džonis iš šios mašinos, tai kad ji labai pamėgta vagių. Ir kai savininkai tarpusavyje kalbasi, šneka ne apie tai kas būtų jei pavogtų automobilį, o apie tai kada pavogs automobilį. Ir deja tai tikrų tikriausia tiesa, Džonis neteko savo „Type-R". O kitą automobilį pasirinko vėl „Lexus IS", tik šį kart pirko tuo metu naujausią modėlį. Jį sužavėjo automobilio revoliucinis dizainas ir norėjo pasilikti „Lexus" šeimynoje.


Vaikinas jau turėjo automobilio viziją ir daug jėgų atidavė, kad tai taptų realybe. Mašina turi daug labai retų tik JDM rinkai skirtų detalių. Šou automobilio lygio švara ir tuo pačiu greitai sugebantis važiuoti automobilis vaikinui daug ką reiškia. Pirmiausiai į akis krenta „INGS+1" buferių pažeminimo komplektas ir išskirtinė „Midnight Purple" spalva. Nors automobilis nėra labai senas, jis jau 3 kartus buvo perdažytas, pirmą kart gamykloje standartine spalva, veliau juoda matine spalva ir galiausiai šia „Midnight Purple" spalva. Juoda matinė spalva prieš kelis metus buvo super madinga, tačiau atsibodus vaikinas nutarė perdažyti „Lexus" savo mėgstamiausia spalva.




Daug pakitimų matyti ir automobilių interjere. Džonis „pilotuoja" automobilį „Nardi Classic" vairo pagalba, prijungto prie „Works Bell" greito vairo nuėmimo stebules. Kaip ir priklauso pavarų perjungimo mechanizmai taip pat turi „performance" tipo dalis. Vairuotoją ir keleivį prilaiko „Bride Brix" sėdynes ir „Takata" sportiniai saugos diržai,pritvirtinti prie surenkamų saugos lankų. O kur dar galinga ir moderni audio sistema.


Po variklio dangčiu gyvena V formos 6 cilindrų „4GR-FSE" variklis su „Vortech" kompresoriumi. Į pagalbą naujai „centrifūgai" sukti variklį įmontuota daug visokių gerybių. „RB Racing" tepalo pompa, „HKS" oro filtras su perdarytu šalto oro vamzdynu, „blow-off" vožtuvas, „Greddy" intercooleris ir dar gausybė nestandartinių detalių. Tik niekas to pastebėti negali, kadangi viską užstoja iš anglies pluošto padarytos apsaugos ir dangteliai. Po visko variklis turi 280 arklio galių ir 300 nM sukimo momentą. Visa galia ratams perduodama per galinį LSD reduktorių.




Siekdamas sužeminti ir padaryti stabilų posūkiuose automobilį Džonis sumontavo „Function & Form’s Type 2 ", „F-Sport" serijos stabilizatorius. Ir kad mašina visada laiku sustotų, „Endless" 6 cilindriukų stabdžių suportu, kartu su 355 mm gręžiotais stabdžių diskais. O stabdžiai slepiasi po labai populiariais, tarp japoniškų automobilių, 19 colių „Volk TE37" ratais. Netrukus automobilis turės kitus, „Mag Blue" spalvos „Volk CE28" ratus.


Darbai prie automobilio truko ne 4 metus, bet viskas atsipirko. Kadangi šis „Lexus" yra ne vienos automobilių parodos nugalėtojas. Nors tai ir parodinio lygio automobilis, lenktynių trasoje jis taip pat gali gerai pasispardyti. Tai toks šis „Lexus", kuris netapo gražiai stovėti sugebančiu VIP automobiliu. O yra idealus kompromisas tarp stiliaus, prabangos ir sportiškumo. Ateityje Džonio „Lexus" greičiausiai bus labiau orientuotas į trasą,bet ko gero išliks toks pats puikus ir gatvės automobilis.


*šaltinis - „ImportTuner"

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų