Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Kiekvieno automano susidomėjimas automobiliais prasidėjo skirtingai. Galbūt vieni iš jūsų praleido daugybę valandų tėčio garaže, kai šis remontuodavo automobilį. Kiti ir patys nuo mažens čiupo įrankius ir padėjo sukioti varžtus. Treti galbūt užsikabino už automobilių pakeliui į mokyklą pamatę išties kietą automobilį. Svarbiausia entuziazmas ir pamišimas dėl automobilių.
Šį kartą norėtume papaskoti apie vieno vyruko istoriją. Ji tikrai neprasidėjo nuo 1972 metų BMW 2002. Patrick Burns augo tikrų automobilistų šeimoje. Jo tėtis buvo žinomas dėl auksinių rankų ir puikių sugebėjimų taisant automobilis. Nieko keisto, kad būdamas vaikas Patrick nuo pat mažų dienų laiką leido tėčio garaže, kur neretai užsukdavo sapnuose neregėtų Ferrari ar Porsche automobilių.
Laukdamasi Patrick, jo mama vairavo BMW 320IS. Tad prieš dešimtmetį turėdamas galimybę vaikinas įsigijo visų geidžiamą M30B34 BMW. Tai automobilis, kurį dauguma iš mūsų laikytume savo rankose iki pat mirties. Tačiau Patrick pardavė jį Microsoft vadovui ir įsigijo... Honda Prelude. "Tai didžiausia mano klaida, kurią man net šiandien primena bičiuliai",- pripažįsta Patrick Burns.
Vėliau vaikinas turėjo kelis BMW 2002, e30, net BMW M ženkliuku pažymėtus automobilius. Tuo metu jis vis dairėsi į statybininko ir senų BMW bei Porsche entuziasto Rob Parker garaže esantį BMW 2002. Nepaisant dažnų ir ilgų įkalbinėjimų Rob Parker šį automobilį pardavė ne Patrickui, o savo brolio įsūniui. Patrickas galvojo visiems laikams praradęs šansą vairuoti šį svajonių BMW 2002. Tačiau jam pasisekė. Jam paskambino tėtis ir pranešė, kad senasis Rob Parker vėl pardavinėja šį automobilį.
Patrickas skubiai pardavė savo BMW e30 ir jau po savaitės turėjo išsvajotąjį BMW 2002. Vaikinas kaip įmanydamas ir sugebėdamas restauravo savo didžiausią svajonę tapusia realybe. Vaikinas įdėjo 2002 metų 2,0-litro variklį, pakeitė važiuoklę, įdėjo penkių bėgių greičių dėžę, sumontavo LSD reduktorių. Vaikinas teigia, kad tai dar nepabaiga ir automobilio laukia krūva darbų bei restauravimo sesijų.
Puiki ir įdomi istorija, tai ne šiaip automobilis, tai - svajonė tapusi realybe. Linkime kiekvienam iš jūsų turėti svajonių automobilį, svajoti ir siekti. O kai noras išsipildys jūs tikrai žinosite ką daryti toliau :)
Šaltinis Stance Works.
Kiekvieno automano susidomėjimas automobiliais prasidėjo skirtingai. Galbūt vieni iš jūsų praleido daugybę valandų tėčio garaže, kai šis remontuodavo automobilį. Kiti ir patys nuo mažens čiupo įrankius ir padėjo sukioti varžtus. Treti galbūt užsikabino už automobilių pakeliui į mokyklą pamatę išties kietą automobilį. Svarbiausia entuziazmas ir pamišimas dėl automobilių.
Šį kartą norėtume papaskoti apie vieno vyruko istoriją. Ji tikrai neprasidėjo nuo 1972 metų BMW 2002. Patrick Burns augo tikrų automobilistų šeimoje. Jo tėtis buvo žinomas dėl auksinių rankų ir puikių sugebėjimų taisant automobilis. Nieko keisto, kad būdamas vaikas Patrick nuo pat mažų dienų laiką leido tėčio garaže, kur neretai užsukdavo sapnuose neregėtų Ferrari ar Porsche automobilių.
Laukdamasi Patrick, jo mama vairavo BMW 320IS. Tad prieš dešimtmetį turėdamas galimybę vaikinas įsigijo visų geidžiamą M30B34 BMW. Tai automobilis, kurį dauguma iš mūsų laikytume savo rankose iki pat mirties. Tačiau Patrick pardavė jį Microsoft vadovui ir įsigijo... Honda Prelude. "Tai didžiausia mano klaida, kurią man net šiandien primena bičiuliai",- pripažįsta Patrick Burns.
Vėliau vaikinas turėjo kelis BMW 2002, e30, net BMW M ženkliuku pažymėtus automobilius. Tuo metu jis vis dairėsi į statybininko ir senų BMW bei Porsche entuziasto Rob Parker garaže esantį BMW 2002. Nepaisant dažnų ir ilgų įkalbinėjimų Rob Parker šį automobilį pardavė ne Patrickui, o savo brolio įsūniui. Patrickas galvojo visiems laikams praradęs šansą vairuoti šį svajonių BMW 2002. Tačiau jam pasisekė. Jam paskambino tėtis ir pranešė, kad senasis Rob Parker vėl pardavinėja šį automobilį.
Patrickas skubiai pardavė savo BMW e30 ir jau po savaitės turėjo išsvajotąjį BMW 2002. Vaikinas kaip įmanydamas ir sugebėdamas restauravo savo didžiausią svajonę tapusia realybe. Vaikinas įdėjo 2002 metų 2,0-litro variklį, pakeitė važiuoklę, įdėjo penkių bėgių greičių dėžę, sumontavo LSD reduktorių. Vaikinas teigia, kad tai dar nepabaiga ir automobilio laukia krūva darbų bei restauravimo sesijų.
Puiki ir įdomi istorija, tai ne šiaip automobilis, tai - svajonė tapusi realybe. Linkime kiekvienam iš jūsų turėti svajonių automobilį, svajoti ir siekti. O kai noras išsipildys jūs tikrai žinosite ką daryti toliau :)
Šaltinis Stance Works.