Projektas ar bent jau svajonės įgyvendinimas prasidėjo dar 2011 metais, kai už pakankamai mažą sumą buvo įsigytas ne pirmos jaunystės talpus BMW universalas. Vyrukas teigia, kad kadaise E36 universalą turėjo jo tėtis, turbūt todėl būtent šis automobilis jam ir įstrigo į galvą.
Nepraėjus net savaitei, BMW gavo reguliuojamo aukščio amortizatorius ir skaidrius posūkių žibintus. Tačiau, tai tik ilgo kelio pradžia.
Po maždaug dviejų mėnesių paieškų, pavyko gauti labai geros būklės M-Tech priekinį ir galinius bamperius. Kartu su jais atkeliavo ir šiek tiek tamsinti MHW galiniai žibintai.
BMW toliau keičia savo įvaizdį. Šį kartą atėjo metas naujiems batams. Vaikinas uždėjo 8x18 et20 priekyje ir 9x18 Et22 gale ratlankius, kurie buvo apauti 215/35 dydžio padangomis.
Taip pat buvo pradėta morališkai ruoštis automobilio sparnų modifikavimui, perdažymui ir važiuoklės tobulinimui.
Kadangi prie mašinos krapštėsi tik BMW savininkas ir retkarčiais jo tėtis, visi anksčiau minėti darbai užtruko maždaug 3 mėnesius. Išrinkimas, paruošimas dažymui, naujų detalių ieškojimas ir t.t.
Ruošiantis automobilio dažymui, skelbimuose atsirado štai šie BBS ratlankiai, kurie turėtų puikiai tikti 3 serijos universalui. Ratlankių išmatavimai : 8.5x17 ET13 ir 9.5x17 ET13.
Surasite penkis skirtumus?
Prieš...
... ir po.
Taigi, pakalbėkime ką šiuo metu turi šis svajonių E36 universalas. Modifikacijų sąrašą pradėkime nuo M52B25 benzininio variklio, kuris išvysto 170 arklio galių ir 245 NM sukimo momentą.
Nesustokime ir tęskime : AC Schnizter išmetimo sistema, AP reguliuojamo aukščio amortizatoriai, Wiechers strut bar'as, Brembo stabdžių diskai, M-Tech bamperiai ir slenksčiai.
Interneto platybėse suradote ką nors įdomaus? O galbūt norite parodyti kokį nors bajerį, projektą ar tiesiog su mumis pasilabinti? Rašykite :
[email protected]