Kaip ir anksčiau, sportiškiausia 3 serijos BMW bus gaminama Vokietijoje, Miuncheno mieste esančioje gamykloje. Toje pačioje gamykloje šiuo metu gaminami ne tik „BMW M3“, bet ir praktiškai visi kiti 3 serijos modeliai. Pradedant nuo eilinės „320d“ ir baigiant būsimuoju „M3 Touring“.
Jeigu jau prakalbome apie „M3 Touring“, šis modelis iš Miuncheno gamyklos išstūmė „BMW M4“ kupė, kuris šioje gamykloje buvo gaminamas iki praėjusių metų pavasario. BMW siekdama optimizuoti gamybos procesus, „M3“ sedaną ir „M3 Touring“ gamins ant to paties konvejerio, o „M4“ gamyba buvo perkelta į Dingolfingo gamyklą.
class="fancybox" href="https://automanas.autobilis.lt/wp-content/uploads/2020/09/i-sportisku-automobiliu-arena-zengia-naujieji-bmw-m3-ir-bmw-m449.jpg">
Kaip ir buvo skelbiama anksčiau, abiejų modelių techninė pusė bus kone identiška. Abu modeliai naudos atnaujintą 6 cilindrų benzininį variklį, kuris šiuo metu jau yra montuojamas į „BMW X3 M“ ir „BMW X4 M“ modelius. 3 litrų darbinio tūrio agregatas turės dvejus turbokompresorius, kurių dėka gamintojas siūlys dvi šio variklio versijas.
Standartinės „M3“ ir „M4“ modelių versijos gaus 480 arklio galių ir 550 Nm išvystančią variklio versiją. Tuo tarpu „Competition“ versijos pradžiugins 510 arklio galių ir 650 Nm išvystančiomis to pačio variklio modifikacijomis. Šaunu.
class="fancybox" href="https://automanas.autobilis.lt/wp-content/uploads/2020/09/i-sportisku-automobiliu-arena-zengia-naujieji-bmw-m3-ir-bmw-m447.jpg">
Daugelio entuziastų džiaugsmui, naujos kartos „BMW M3“ ir „BMW M4“ pasiūlys įsigyti automobilius su mechaninėmis pavarų dėžėmis. 6 laipsnių transmisija bus galima tik standartinėse modelių versijose. Verta paminėti, jog visi modeliai su mechaninėmis pavarų dėžėmis bus diegiamos su „Gear Shift Assistant“ technologija, kuri automatiškai suderins variklio ir transmisijos sukimosi greitį, jog pavaros perjungimas įvyktų sklandžiai ir efektyviai.
Tuo tarpu „Competition“ modifikacijos bus gaminamos išskirtinai su 8 laipsnių automatinėmis pavarų dėžėmis. Jos pakeis iki šiol naudotą 7 laipsnių, dvigubą sankabą turėjusią transmisiją, kuriai nebuvo gailima kritikos.
class="fancybox" href="https://automanas.autobilis.lt/wp-content/uploads/2020/09/i-sportisku-automobiliu-arena-zengia-naujieji-bmw-m3-ir-bmw-m448.jpg">
Nepriklausomai nuo pasirinktos versijos, automobilis bus siūlomas su galinių varančiųjų ratų pavara, tačiau nuo 2021 metų vasaros „Competition“ versijas bus galima užsisakyti su keturių varančiųjų ratų pavara, kurios veikimas bus kone identiškas tai, kurią galima rasti „BMW M5“.
Tai reiškia, jog didžiąją dalį laiko variklio išvystoma galia bus siunčiama į galinius ratus, tačiau esant poreikiui į pagalbą atskubės ir priekiniai ratai, kurie suteiks daugiau sukibimo su kelio danga. Be abejonės, automobilis turės „2WD“ režimą, jeigu netikėtai nuspręsti paslidinėti uždaroje teritorijoje.
Jeigu jau prakalbome apie šoninį slydimą, abu modeliai galės turėti „M Drift Analyser“ vardu pavadintą priedą, kuris fiksuos kiek laiko, kokio ilgio ir kokiu kampu paskutinį kartą slydote šonu ir tokiu būdu leis palyginti su savo praėjusiu bandymu. Labai patogu, jeigu svajojate tapti drifteriu.
REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
Netrukus daugelyje BMW markės atstovybių pasirodys ilgai lauktas ir labai plačiai aptartas naujos kartos „BMW M3“ sedanas.
Nors automobilio debiutas įvyko praėjusiais metais, tačiau prekybai paruošti automobiliai Europoje įsikūrusius atstovus pasieks tik šių metų pavasarį.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
TOLIAU SKAITYKITE
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą