Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Volkswagen“ neseniai pristatė naują 1.5 litro darbinio tūrio variklių šeimą, kuri bus montuojama į kompaktiškuosius „VAG“ koncerno šeimos narius. Tokius kaip : „Audi A3“, „Seat Leon“, „Škoda Octavia“ ir „Volkswagen Golf“. Tuo tarpu sportiškų automobilių gamintoja „Porsche“ investuoja į naujos kartos 8 cilindrų benzininių variklių šeimą.
Visiška naujas variklis bus pradėtas naudoti naujos kartos „Porsche Panamera“ automobilyje. V formos 8 cilindrų variklis išvystys 550 arklio galių ir net 770 Nm sukimo momentą. Nors tai nėra labai didžiulis pokytis, jeigu lygintume su senuoju 4.8 litro motoru, tačiau „Porsche“ atstovų teigimu, naujasis variklis bus ekonomiškesnis, išmes mažesnį CO2 kiekį ir bus efektyvesnis platesniame variklio sūkių diapazone.
„Porsche“ inžinieriai norėdami ženkliai sumažinti 8 cilindrų variklio apetitą, naująjį motorą aprūpino cilindrų išjungimo sistema, kuri gali kuro sąnaudas sumažinti iki 30%. Be to, naujasis variklis veikia „Otto“ ciklu.
8 cilindrų variklis nuo pat pradžių buvo kuriamas taip, jog galėtų būti montuojamas ne tik į „Porsche“, bet ir į „Audi“ automobilius, kurie yra varomi priekiniais ratais. Tai reiškia, jog visi ateityje pasirodysiantys „Audi“ modeliai turės būtent šį variklį.
„Porsche“ atstovai taip pat teigia, jog šis variklis nuo pat pirmos dienos buvo kuriamas su mintimi apie hibridinę jėgainę. Inžinieriams norint sukurti hibridinę „Porsche Panamera“ versiją, reikės atlikti tik keletą smulkių pakeitimų.
„Volkswagen“ neseniai pristatė naują 1.5 litro darbinio tūrio variklių šeimą, kuri bus montuojama į kompaktiškuosius „VAG“ koncerno šeimos narius. Tokius kaip : „Audi A3“, „Seat Leon“, „Škoda Octavia“ ir „Volkswagen Golf“. Tuo tarpu sportiškų automobilių gamintoja „Porsche“ investuoja į naujos kartos 8 cilindrų benzininių variklių šeimą.
Visiška naujas variklis bus pradėtas naudoti naujos kartos „Porsche Panamera“ automobilyje. V formos 8 cilindrų variklis išvystys 550 arklio galių ir net 770 Nm sukimo momentą. Nors tai nėra labai didžiulis pokytis, jeigu lygintume su senuoju 4.8 litro motoru, tačiau „Porsche“ atstovų teigimu, naujasis variklis bus ekonomiškesnis, išmes mažesnį CO2 kiekį ir bus efektyvesnis platesniame variklio sūkių diapazone.
„Porsche“ inžinieriai norėdami ženkliai sumažinti 8 cilindrų variklio apetitą, naująjį motorą aprūpino cilindrų išjungimo sistema, kuri gali kuro sąnaudas sumažinti iki 30%. Be to, naujasis variklis veikia „Otto“ ciklu.
8 cilindrų variklis nuo pat pradžių buvo kuriamas taip, jog galėtų būti montuojamas ne tik į „Porsche“, bet ir į „Audi“ automobilius, kurie yra varomi priekiniais ratais. Tai reiškia, jog visi ateityje pasirodysiantys „Audi“ modeliai turės būtent šį variklį.
„Porsche“ atstovai taip pat teigia, jog šis variklis nuo pat pirmos dienos buvo kuriamas su mintimi apie hibridinę jėgainę. Inžinieriams norint sukurti hibridinę „Porsche Panamera“ versiją, reikės atlikti tik keletą smulkių pakeitimų.