„BMW“ puikiai žino, jog universalai yra beprotiškai populiarūs Europoje. Didžioji dalis 3 serijos automobilių iš gamyklos išrieda būtent su universalo kėbulo tipu. Nepaisant to, „BMW“ iki šiol nepademonstravo didžiulio noro pradėti „BMW M3“ universalo gamybą.
Automobilių entuziastai yra ta vairuotojų grupė, kuri iniciatyvą ima į savo rankas ir pademonstruoja gamintojui, jog „M3“ universalas nėra neįgyvendinama užduotis.
Šiandien norime Jums parodyti D.Britanijoje gimusį projektą – „M3“ universalą, kuris buvo sukonstruotas naudojantis „F31“ kartos universalo pagrindu. Bet apie viską nuo pradžių.
Štai jis – šios istorijos herojaus pirmasis projektas. Savomis jėgomis sulipdytas „BMW M3“ universalas. Triukšmingas V8 motoras bei itin talpus universalo kėbulas – idealus receptas, ar ne?
Po septynių praleistų metų kartu, universalas pateko į mėsmalę – avariją, kuri privertė pagalvoti ar verta taisyti automobilį, kuris pradėjo atsibosti. Galbūt atėjo metas naujam projektui?
D.Britanijoje gyvenantis automanas pasiryžo pradėti naują projektą, ir ne bet kokį. Jis dar kartą pasiryžo sukonstruoti „M3“ universalą, tik šį kartą ant naujutėlės 3 serijos platformos, su 6 cilindrų motoru ir visais modernios „M3“ atributais.
Kad ir kaip keistai tai skambės, tačiau projekto eiga nebuvo labai sudėtinga ar komplikuota. Projekto pagrindu tapo du 3 serijos „BMW“ automobiliai: „320d“ universalas ir „M3“ sedanas.
Didžioji dalis kėbulo detalių buvo pritaikytos nuo „M3“ sedano, likusios atkeliavo iš „M Performance“ detalių katalogo. Svarbiausia buvo sukonstruoti kuo autentiškesnę „M3“ universalo interpretaciją, ir panašu, jog jam pavyko tai padaryti.
Didžioji dauguma techninės dalies komponentų taip pat buvo perkelti iš „M3“ sedano į šį universalą. Priekyje tūno modifikuotas „M3“ motoras, išvystantis 530 arklio galių. Jam kompaniją palaiko „M-Performance“ išmetimo sistema.
Iš tiesų – unikalus ir nuostabus projektas.