Gamintojo atstovai pristatydami modelį ne vieną kartą akcentavo komforto lygį sėdintiems automobilio gale. Juk tai vienas iš tų automobilių, kurį norėsite ne tik vairuoti, bet ir būti keleiviu. Atsižvelgdami į tai, pačioje prabangiausioje „Audi A8 L“ versijoje, gale sėdintys keleiviai galės džiaugtis pėdų masažu, keisti klimato kontrolės parametrus, žiūrėti savo mėgstamiausią filmą ar tiesiog atsipalaiduoti.
„Audi A8“ yra vienas pirmųjų automobilių pasaulyje, kurie nuo pat pradžių buvo kuriami galvojant apie autonominį vairavimą. Į naujos kartos „A8“ modelius bus diegiama „Audi AI“ technologija, kuri leis automobilio valdymą perduoti išmanioms „Audi“ inžinierių sukurtoms sistemoms. Reikėtų paminėti, jog atitraukti rankas nuo vairo galėsite tik tose atkarpose, kuriose greitis neviršija 60 km/val. Tai reiškia, jog mieste, galėsite naudoti pilnaverčiu autonominiu važiavimo režimu.
Į „Audi A8“ taip pat bus diegiama automatinė automobilio pastatymo sistema. Priklausomai nuo vairuotojo poreikių, automobilį pastatyti į stovėjimo vietą bus galima trimis būdais : savomis jėgomis, naudojant išmanią sistemą sėdint automobilio viduje arba nuotolinio pultelio pagalba. Visai tai kažkur girdėta ir matyta, ar ne?
„Audi“ flagmanas orientuotis ne tik į komfortą ir prabangą, bet ir dinamišką vairavimą. Vienas ryškiausių naujos kartos „Audi A8“ atributų - keturių vairuojamųjų ratų sistema, kuri leis daugiau nei 5 metrų ilgio sedaną valdyti tiksliau ir preciziškiau. Be to, šios sistemos pagalba „Audi A8“ vairuotojas galės lengviau manevruoti ankštose vietose.
Antroji įdomi technologija - „Audi AI“ aktyvi pakaba. Priklausomai nuo vairuotojo pageidavimų ar vairavimo manierų, automobilyje įdiegta „Audi AI“ aktyvi pakaba leis padidinti ar sumažinti rato prošvaisą. Pavyzdžiui, jeigu viena automobilio pusė turi pervažiuoti per pakankamai didžiulę duobę, būtent tik tos pusės ratų prošvaisa bus padidinta tam, jog didesnė ratų eiga galėtų geriau sugerti kelio nelygumus.
Variklių gamą sudarys : 3,0 litrų TDI ir 3,0 litrų TFSI agregatai. Dyzelinis motoras išvysto 286 arklio galias, o benzininis - 340 arklio galių. Vėliau variklių gamoje pasirodys 8 cilindrų, 4,0 litrų darbinio tūrio benzininis ir dyzelinis jėgos agregatai, kurie išvystys atitinkamai 460 ir 435 arklio galių.
Variklių gamos flagmanu taps - W12 tipo jėgos agregatas.
„Audi A8“ prekyboje pasirodys šių metų rudenį ir kainuos nuo 90 000 eurų.