„Aston Martin DBS“ pirmą kartą buvo pristatytas 1967 metų spalį. Tuomet šis elegantiškas kupė pakeitė visame pasaulyje mėgstamą ir iki šiol dievinamą „DB6“.
„DBS“ buvo ilgesnis, platesnis ir prabangesnis už savo vyresnį brolį. „DBS“ taip pat naudojo naują pakabos konfigūraciją, galėjo sutalpinti keturis suaugusius žmones ir buvo patikimesnis kompanionas ilgesnėse kelionėse.
Pagal pirminį planą, naujasis „Aston Martin“ turėjo turėti visiškai naują V8 tipo benzininį agregatą, tačiau dėl inžinierių noro turėti nepriekaištingą produktą, variklio kūrimo darbai užsitęsė, tad vietoj V8 motoro „DBS“ turėjo 4.0 litrų darbinio tūrio benzininį variklį, pajėgusį išvystyti 282 arklio galias.
Per penkerių metų laikotarpį britai pagamino tik 787 „Aston Martin DBS“ vienetus.
Tad kokia istorija slypi už štai šio „Aston Martin DBS“? Atsižvelgiant į automobilyje surastus dokumentus, šis „Aston Martin“ iš gamyklos išriedėjo 1968 metų, lapkričio 5 dieną. Automobilis buvo aprūpintas „Motorola“ magnetola, vairo stiprintuvu, priešrūkinėmis lempomis ir oro kondicionieriumi.
Vos po dviejų metų automobilis iškeliavo į Jungtines Valstijas, kuriose jis buvo eksploatuojamas kiekvieną dieną iki pat 1986 metų pavasario. Po to, dėl nežinomų priežasčių, automobilis buvo uždarytas ir paliktas rinkti dulkes.
Automobilį suradusių automanų teigimu, klasikinių automobilių aukcione jis turėtų būti parduotas už maždaug 70 tūkst. eurų.