Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Aštuntas dešimtmetis buvo vienas įdomiausių super automobilių gerbėjams. Automobiliai ne tik tobulėjo, bet ir sugebėjo pasiekti nežmoniškai didelius greičius apie kuriuos anksčiau įvairūs vairuotojai galėjo tik pasvajoti.
Vienas iš svarbiausių aštunto dešimtmečio super automobilių yra „Porsche 959". Tuo metu jis buvo vienas pažangiausių, ir technologiškai pranašiausių automobilių, kuris super automobilių lygį pakelė į naujas aukštumas. Ne veltui „Ferrari" sukūrė automobilį, kuris galėtų prilygti šiam super automobiliui iš Vokietijos.
1987 metais pasirodęs prekyboje, automobilis kainavo 420,000 tuometinių Vokietijos markių. Tačiau paskutiniai aštuoni modeliai, kurie buvo pagaminti 1992/1993 metais buvo parduoti net už daugiau kaip 740,000 tuometinių Vokietijos markių arba maždaug 1,3 milijono litų.
Kolegos iš „eGarage" surado vieną ypatingą ir išskirtinį „Porsche 959". Tai yra vienas iš šešių prototipų, kuriuos „Porsche“ pagamino. Labai įdomus interviu ir dar įdomesnis automobilis.
Aštuntas dešimtmetis buvo vienas įdomiausių super automobilių gerbėjams. Automobiliai ne tik tobulėjo, bet ir sugebėjo pasiekti nežmoniškai didelius greičius apie kuriuos anksčiau įvairūs vairuotojai galėjo tik pasvajoti.
Vienas iš svarbiausių aštunto dešimtmečio super automobilių yra „Porsche 959". Tuo metu jis buvo vienas pažangiausių, ir technologiškai pranašiausių automobilių, kuris super automobilių lygį pakelė į naujas aukštumas. Ne veltui „Ferrari" sukūrė automobilį, kuris galėtų prilygti šiam super automobiliui iš Vokietijos.
1987 metais pasirodęs prekyboje, automobilis kainavo 420,000 tuometinių Vokietijos markių. Tačiau paskutiniai aštuoni modeliai, kurie buvo pagaminti 1992/1993 metais buvo parduoti net už daugiau kaip 740,000 tuometinių Vokietijos markių arba maždaug 1,3 milijono litų.
Kolegos iš „eGarage" surado vieną ypatingą ir išskirtinį „Porsche 959". Tai yra vienas iš šešių prototipų, kuriuos „Porsche“ pagamino. Labai įdomus interviu ir dar įdomesnis automobilis.