Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Lada" automobilių stiliaus tendencijos šiomis dienomis peraugo į didžiulį kultą. Daugelis šių klasikinių automobilių entuziastų stengiasi juos paversti itin žemais ir dailiais „žiguliukais". Išlaikydami autentišką automobilį su smulkiais stiliaus akcentais.
Štai ši, Andrėjaus iš Ukrainos, „Lada 201011" būtent tokia yra, paprasta, tačiau pravažiuojant, verčianti atsisukti mašina. Šis automobilis jau nuo seno yra vaikino šeimoje. Prieš jį, šią „Lada", kaip kasdienį automobilį turėjo jo senelis. Atsidūrus vaikino globoje mašina pradėjo įgauti stilingą pavidalą, ši transformacija užtruko kelis metus, kurios metu automobilius prilipo„Junkie" pravardė.
Vaikino pažinties su „21011" pradžioje, šalyje buvo sutinkami du „Lada" automobilių stereotipai. Vienas, tai paprasti standartiniai, dažnai jau nugainioti automobiliai, kuriuos vairuoja seneliai. Kitas stereotipas, tai „lenktyniniais" automobiliais norintys tapti, beviltiškai jaunimo išdrakoninti„Lada" automobiliai. Vaikinas nepritarė nei vienam iš šių stereotipų. Kaip tik maždaug tuo metu Rusijoje pradėjo kurtis „Only Dropped" klubas. Kuriame burdavosi restauruotų, labai žemų „Lada" automobilių savininkų bendruomenė. Pastarieji ir tapo vaikino inspiracija paversti senelio sedaną automobiliu į kurį norisi akimirką žvilgtelėti ilgiau, nei į paprastą automobilį.
Nors gali pasirodyti, jog tai neypatingi planai ir darbai. Galima sumontuoti koiloverius arba orinę pakabą ir užmauti dailius ratus. Tačiau Andrejus norėjo parodyti kai ką daugiau.
Kadangi tai 1978 metų modelis, būtiniausi darbai buvo atgaivinti daugiau nei 30 metų senumo mašinos kėbulą. Jau 2010 metais Andrejus buvo pakeitęs visas netobulas kėbulo detales. O visų detalių ir smulkmenų restauravimas iki gamyklinės kondicijos yra tikrai sunkus darbas, reikalaujantis daug darbo valandų. Tais pačiais metais Andrejus supažindino savo „Lada" sustance stiliaus scena. Jis nupjovė per pus automobilio spyruokles, patrumpino amortizatorius ir išplatino standartinius skardinius ratus.
Bet šis rezultatas dar netenkino, buvo nuspręsta perdaryta visą pakabą pritaikant saugesnį sužeminimo būdą. Ratai taip pat buvo pakeisti į pirmos kartos „VW Rabbit" platintus skardinius ratus. Ir po šių darbų automobilis vaikinui rodėsi, kad automobilis jau artėja link išbaigto projekto.
Tačiau pabaigos nebuvo dar iki praėjusių metų, kadangi su laiku Andrejus pradėjo kitaip įsivaizduoti savo automobilio viziją. Taigi automobilis gavo labai retą itališką restauruotą „O.B.A Racing Italy" vairą. O kad vaikinas patogiai sėdėtu prieš šį grožį, užsisakė rankų darbo specialias sėdynes su pasirinkta riešuto spalvos oda. Ant kurių sėdint galima prisisegti atnaujintais saugos diržais. Rodos tai automobilis tikrai išpuoselėtas, bet vaikinas jautė, kad kažko dar trūksta.
Andrėjus vienas pirmųjų pasidarė „Lada" su neigiamu ratų išvirtimo kampu. O tai jam leido padaryti perdaryta galinė nepriklausoma pakaba, kuri kaip donoras panaudota iš „BMW E21" ir specialiai šiam automobiliui padarytais koiloveriais. Prie tokios stovėsenos tapo tikrai gėda važiuoti su skardiniais ratlankiais, tad įsigyti nauji 13 colių dydžio „Smoor Roadsters" (8 colių pločio) ratai.
Yra daug dalykų, padarančiu Andrėjaus „Lada" išties ypatingu automobiliu. Užtenka užmesti akį į įvairias smulkias automobilio detales, surinktas per visus šio automobilio turėjo metus. Be atgaivintos automobilio išorės ir atnaujinto salono galima pastebėti sovietinio motociklo tipo išmetimo bakelį, „Triumph" galinio vaizdo veidrodėlį. Visos tokios detalės rodo vaikino originalumą ir bandymą atrasti kažką naujo sename klasikiniame automobilyje.
„Lada" automobilių stiliaus tendencijos šiomis dienomis peraugo į didžiulį kultą. Daugelis šių klasikinių automobilių entuziastų stengiasi juos paversti itin žemais ir dailiais „žiguliukais". Išlaikydami autentišką automobilį su smulkiais stiliaus akcentais.
Štai ši, Andrėjaus iš Ukrainos, „Lada 201011" būtent tokia yra, paprasta, tačiau pravažiuojant, verčianti atsisukti mašina. Šis automobilis jau nuo seno yra vaikino šeimoje. Prieš jį, šią „Lada", kaip kasdienį automobilį turėjo jo senelis. Atsidūrus vaikino globoje mašina pradėjo įgauti stilingą pavidalą, ši transformacija užtruko kelis metus, kurios metu automobilius prilipo„Junkie" pravardė.
Vaikino pažinties su „21011" pradžioje, šalyje buvo sutinkami du „Lada" automobilių stereotipai. Vienas, tai paprasti standartiniai, dažnai jau nugainioti automobiliai, kuriuos vairuoja seneliai. Kitas stereotipas, tai „lenktyniniais" automobiliais norintys tapti, beviltiškai jaunimo išdrakoninti„Lada" automobiliai. Vaikinas nepritarė nei vienam iš šių stereotipų. Kaip tik maždaug tuo metu Rusijoje pradėjo kurtis „Only Dropped" klubas. Kuriame burdavosi restauruotų, labai žemų „Lada" automobilių savininkų bendruomenė. Pastarieji ir tapo vaikino inspiracija paversti senelio sedaną automobiliu į kurį norisi akimirką žvilgtelėti ilgiau, nei į paprastą automobilį.
Nors gali pasirodyti, jog tai neypatingi planai ir darbai. Galima sumontuoti koiloverius arba orinę pakabą ir užmauti dailius ratus. Tačiau Andrejus norėjo parodyti kai ką daugiau.
Kadangi tai 1978 metų modelis, būtiniausi darbai buvo atgaivinti daugiau nei 30 metų senumo mašinos kėbulą. Jau 2010 metais Andrejus buvo pakeitęs visas netobulas kėbulo detales. O visų detalių ir smulkmenų restauravimas iki gamyklinės kondicijos yra tikrai sunkus darbas, reikalaujantis daug darbo valandų. Tais pačiais metais Andrejus supažindino savo „Lada" sustance stiliaus scena. Jis nupjovė per pus automobilio spyruokles, patrumpino amortizatorius ir išplatino standartinius skardinius ratus.
Bet šis rezultatas dar netenkino, buvo nuspręsta perdaryta visą pakabą pritaikant saugesnį sužeminimo būdą. Ratai taip pat buvo pakeisti į pirmos kartos „VW Rabbit" platintus skardinius ratus. Ir po šių darbų automobilis vaikinui rodėsi, kad automobilis jau artėja link išbaigto projekto.
Tačiau pabaigos nebuvo dar iki praėjusių metų, kadangi su laiku Andrejus pradėjo kitaip įsivaizduoti savo automobilio viziją. Taigi automobilis gavo labai retą itališką restauruotą „O.B.A Racing Italy" vairą. O kad vaikinas patogiai sėdėtu prieš šį grožį, užsisakė rankų darbo specialias sėdynes su pasirinkta riešuto spalvos oda. Ant kurių sėdint galima prisisegti atnaujintais saugos diržais. Rodos tai automobilis tikrai išpuoselėtas, bet vaikinas jautė, kad kažko dar trūksta.
Andrėjus vienas pirmųjų pasidarė „Lada" su neigiamu ratų išvirtimo kampu. O tai jam leido padaryti perdaryta galinė nepriklausoma pakaba, kuri kaip donoras panaudota iš „BMW E21" ir specialiai šiam automobiliui padarytais koiloveriais. Prie tokios stovėsenos tapo tikrai gėda važiuoti su skardiniais ratlankiais, tad įsigyti nauji 13 colių dydžio „Smoor Roadsters" (8 colių pločio) ratai.
Yra daug dalykų, padarančiu Andrėjaus „Lada" išties ypatingu automobiliu. Užtenka užmesti akį į įvairias smulkias automobilio detales, surinktas per visus šio automobilio turėjo metus. Be atgaivintos automobilio išorės ir atnaujinto salono galima pastebėti sovietinio motociklo tipo išmetimo bakelį, „Triumph" galinio vaizdo veidrodėlį. Visos tokios detalės rodo vaikino originalumą ir bandymą atrasti kažką naujo sename klasikiniame automobilyje.