Šis vaizdo reportažas turėtų pamaloninti visus „Audi Quattro“ ir „Lancia 037“ gerbėjus.
Likusieji - reportažai apie Monte Karlo ralį. Tiek vienas, tiek kitas yra pakankamai ilgi, tačiau jie yra Prancūzų ir Vokiečių kalbomis.
Sausio 22 dieną, ketvirtadienį, prasidėjo naujas 2015 metų pasaulio ralio čempionato sezonas. Tradiciškai, pirmasis pasaulio ralio čempionatas rengiamas prašmatnaus Monte Karlo apylinkėse. Tačiau ar kada nors pagalvojote kaip Monte Karlo ralis atrodė prieš maždaug 30 metų?
Per 30 metų pasikeitė ne tik pasaulio ralio čempionato taisyklės, bet ir Monte Karlo ralis. Jeigu dabar daugelis pilotų skundžiasi nenuspėjama kelio danga, tai ką jie sakytų, kai reikėtų visus greičio ruožus įveikti su galingesniais, galiniais ratais varomais bolidais, kurie neturi vairo stiprintuvo?
Šį kartą sugrįšime į 1984 metus, kai Monte Karlo ralis labiau priminė Švedijos ralį. Tą savaitgalį iškrito labai daug sniego, asfaltas pasidengė ledu, o visi ralio dalyviai varžybų pradžios laukė su nerimu. Walterio Rohrlo ekipažas buvo vienintelis, kuris savo jėgomis. Tačiau juk jis vairavo „Audi Quattro“ su keturių varančiųjų ratų pavara.
Taigi, pirmajame vaizdo reportaže išvysite kaip Monte Karlo ralyje skrieja „Lancia 037“, „Renault 5“, „Nissan 240 RS“, „Opel Manta“ ir „Subaru Leone“?
Sausio 22 dieną, ketvirtadienį, prasidėjo naujas 2015 metų pasaulio ralio čempionato sezonas. Tradiciškai, pirmasis pasaulio ralio čempionatas rengiamas prašmatnaus Monte Karlo apylinkėse. Tačiau ar kada nors pagalvojote kaip Monte Karlo ralis atrodė prieš maždaug 30 metų?
Per 30 metų pasikeitė ne tik pasaulio ralio čempionato taisyklės, bet ir Monte Karlo ralis. Jeigu dabar daugelis pilotų skundžiasi nenuspėjama kelio danga, tai ką jie sakytų, kai reikėtų visus greičio ruožus įveikti su galingesniais, galiniais ratais varomais bolidais, kurie neturi vairo stiprintuvo?
Šį kartą sugrįšime į 1984 metus, kai Monte Karlo ralis labiau priminė Švedijos ralį. Tą savaitgalį iškrito labai daug sniego, asfaltas pasidengė ledu, o visi ralio dalyviai varžybų pradžios laukė su nerimu. Walterio Rohrlo ekipažas buvo vienintelis, kuris savo jėgomis. Tačiau juk jis vairavo „Audi Quattro“ su keturių varančiųjų ratų pavara.
Taigi, pirmajame vaizdo reportaže išvysite kaip Monte Karlo ralyje skrieja „Lancia 037“, „Renault 5“, „Nissan 240 RS“, „Opel Manta“ ir „Subaru Leone“?