Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Ekstremalių pokyčių mėgėjai dažniausiai neklausia aplinkinių nuomonės. Jie daro, tai kas jiems patinka ir nekreipia dėmesio į aplinkinių reakciją. Tačiau, ką daryti, jeigu norite būti prie chebros, bet nenorite ekstremalių pokyčių? Galbūt reikėtų paimti pavyzdį iš štai šio vaikino.
Estijoje gyvenančiam vaikinui priklausantis automobilis neturi išsiskėtusių galinių ratų, brangios orinės pakabos komplekto, milijono arklio galių po kapotu ar nešiojamo kompiuterio dydžio kolonėlių. Vietoj to, vaikinas sumontavo išvaizdesnį priekinio bamperio pažeminimą, trijų dalių „Work VS-SD“ ratlankius ir reguliuojamo aukščio amortizatorius.
Nei pridėsi, nei atimsi. Kaip manote?
Ekstremalių pokyčių mėgėjai dažniausiai neklausia aplinkinių nuomonės. Jie daro, tai kas jiems patinka ir nekreipia dėmesio į aplinkinių reakciją. Tačiau, ką daryti, jeigu norite būti prie chebros, bet nenorite ekstremalių pokyčių? Galbūt reikėtų paimti pavyzdį iš štai šio vaikino.
Estijoje gyvenančiam vaikinui priklausantis automobilis neturi išsiskėtusių galinių ratų, brangios orinės pakabos komplekto, milijono arklio galių po kapotu ar nešiojamo kompiuterio dydžio kolonėlių. Vietoj to, vaikinas sumontavo išvaizdesnį priekinio bamperio pažeminimą, trijų dalių „Work VS-SD“ ratlankius ir reguliuojamo aukščio amortizatorius.
Nei pridėsi, nei atimsi. Kaip manote?