„Subaru“ sprendimas į pagalbą pasitelkti visiškai naują variklį – sveikintinas ir ilgai lauktas, nes iki šiol „Subaru“ daugiausiai adrenalino gaminantis modelis naudojo įvairiausiais būdais ištobulintą ir efektyvumo skalės viršūnę pasiekusį „EJ20“ vardu pavadintą 2 litrų darbinio tūrio agregatą.
„Subaru“ inžinieriai turi užtektinai žinių ir resursų galinčių priversti „EJ20“ motoro galią padidinti iki 400 ar 500 galių, bet tuo pačiu „Subaru“ tai padaryti privalo, jog itin pajėgus variklis atitiktų itin griežtas taršos emisijas, o tai padaryti su senu varikliu ir sena konstrukcija yra pakankamai sudėtinga.
Tuo tarpu 2018-aisiais pirmą kartą pristatytas „FA24“ variklių šeima yra visiškai kitoje lygoje. Ypač, kai kalbama apie efektyvumą. Tiesioginiu įpurškimu ir turbokompresoriumi aprūpintas motoras šiuo metu montuojamas į eilę skirtingų „Subaru“ modelių: „Ascent“, „Legacy“ ir „Outback“.
Nepriklausomai nuo modelio, 4 cilindrų agregatas išvysto 260 arklio galių ir 376 Nm sukimo momentą pakankamai plačiame 2000 - 4800 sūkių diapazone, tad galite tikėtis, jog po keletos ryškių patobulinimų „Subaru WRX STI“ versijoje esantis motoras prilygs „Audi RS3“ ar „Mercedes-Benz A45 AMG“ modeliuose esančių variklių charakteristikoms.