Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Galbūt „Subaru BRZ“ ir „Toyota GT86“ nesugebėjo pateisinti daugelio automanų lūkesčių, tačiau antrosios kartos modeliai bus žymiai rimtesnio kalibro mašinos.
„Subaru“ kompanijos vadovas Yasuyuki Yoshinaga patvirtino, jog antrosios kartos „BRZ“ bus kuriamas ir jis bus kuriamas kartu su „Toyota“ kompanijos inžinieriais.
„Kartu su mūsų partneriais sukirtome rankomis, jog tai bus visiškai naujas modelis, kuris bus greitesnis, sportiškesnis ir labiau entuziastų lūkesčius pateisinantis automobilis“, - pasakoja Yasuyuki Yoshinaga.
„Tik turiu jus nuliūdinti. Mes iki šiol nenusprendėme kada šis modelis pasirodys“, - priduria „Subaru“ vadovas.
„Subaru“ vadovas taip pat teigia, jog japoniškų automobilių gamintojas nesiruošia plėstis ir statyti naujų gamyklų. Specialisto teigimu, „Subaru“ privalo išlikti nišinis automobilių gamintojas, per metus parduodantis ne daugiau kaip 1.03 mln. mašinų.
„Šiuo metu mūsų gamyklų maksimalus pajėgumas yra 1.1 mln. automobilių per metus. Nenoriu, jog šis rodiklis pasikeistų ne tik artimiausioje ateityje, bet ir po dešimties metų.“
Šis „Subaru“ vadovo pareiškimas daugeliui gali pasirodyti neįprastas, tačiau iš dalies ir suprantamas. Daugelis kitų gamintojų septintus metus iš eilės fiksuodami rekordinius pardavimus, planuotų naujos gamyklos statybas kur nors Europoje ar Meksikoje, tačiau „Subaru“ to neplanuoja daryti.
Kitais metais „Subaru“ pardavimus turėtų padidinti naujos kartos „Impreza“ ir septynių vietų visureigis „Tribeca“.
[nqspoll id="235"]
Galbūt „Subaru BRZ“ ir „Toyota GT86“ nesugebėjo pateisinti daugelio automanų lūkesčių, tačiau antrosios kartos modeliai bus žymiai rimtesnio kalibro mašinos.
„Subaru“ kompanijos vadovas Yasuyuki Yoshinaga patvirtino, jog antrosios kartos „BRZ“ bus kuriamas ir jis bus kuriamas kartu su „Toyota“ kompanijos inžinieriais.
„Kartu su mūsų partneriais sukirtome rankomis, jog tai bus visiškai naujas modelis, kuris bus greitesnis, sportiškesnis ir labiau entuziastų lūkesčius pateisinantis automobilis“, - pasakoja Yasuyuki Yoshinaga.
„Tik turiu jus nuliūdinti. Mes iki šiol nenusprendėme kada šis modelis pasirodys“, - priduria „Subaru“ vadovas.
„Subaru“ vadovas taip pat teigia, jog japoniškų automobilių gamintojas nesiruošia plėstis ir statyti naujų gamyklų. Specialisto teigimu, „Subaru“ privalo išlikti nišinis automobilių gamintojas, per metus parduodantis ne daugiau kaip 1.03 mln. mašinų.
„Šiuo metu mūsų gamyklų maksimalus pajėgumas yra 1.1 mln. automobilių per metus. Nenoriu, jog šis rodiklis pasikeistų ne tik artimiausioje ateityje, bet ir po dešimties metų.“
Šis „Subaru“ vadovo pareiškimas daugeliui gali pasirodyti neįprastas, tačiau iš dalies ir suprantamas. Daugelis kitų gamintojų septintus metus iš eilės fiksuodami rekordinius pardavimus, planuotų naujos gamyklos statybas kur nors Europoje ar Meksikoje, tačiau „Subaru“ to neplanuoja daryti.
Kitais metais „Subaru“ pardavimus turėtų padidinti naujos kartos „Impreza“ ir septynių vietų visureigis „Tribeca“.
[nqspoll id="235"]