• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Galbūt tai pavadinsite vidurinio amžiaus krize, tačiau 45-erių metų Rikas du su puse metų intensyviai dirbo ties šiuo baltutėliu „Subaru“, kad turėtų ne tik parodoms, bet ir drago trasai skirtą automobilį.
Iš tiesų, realybė yra kitokia. Mūsų herojus nuo pat mažens žavėjosi mašinomis ir didžiąją savo gyvenimo dalį paskyrė įspūdingų projektų kūrimui. Jaunystėje Rikas dirbo ties amerikietiškais modeliais, kol jo širdį užkariavo tekančios Saulės šalies gaminiai. Jaunuoliui virstant vyru, jo skonis varijavo tarp „Mazda“ ir „Honda“ automobilių, kol, prieš dešimtmetį, jo širdį užkariavo „Subarčikai“.

sstp-1302-11-o%202008-subaru-WRX-STI%20clear-headlights-with-halo-lights
Taip, po keleto modelių, jo kieme atsirado šis baltutėlis „Subaru Impreza WRX STI“. Riką žavi tai, jog šis automobilis puikiai sutalpina jo šeimą ir visas reikalingas rakandas, o ketvirčio mylios tiesiąją gali įveikti trylikos sekundžių zonoje. Galbūt mums trylika sekundžių skamba, kaip neblogas rezultatas, tačiau amerikiečiui tai yra menkniekiai, todėl jis nešvaistė brangaus laiko ir pabandė įveikimo laiką sumažinti dvejomis sekundėmis.

sstp-1302-02-o%202008-subaru-WRX-STI%20side-view
Kaip tai padaryti? Pridėti varikliui daugiau galios! 2,5 litro darbinio tūrio opoziciniam varikliui buvo sumontuota didžiulė „Garrett“ turbina, su visa reikalinga santechnika. Kuomet agregatas gavo pakankamai oro, atėjo laikas duoti daugiau kuro, kuo rūpinasi litriniai purkštukai bei didelio našumo siurblys. Galutinį visų sistemų derinimą atliko specialistai iš „Precisio Tuning“, kurie prasuko „Subračiką“ ant stendo – 451 arklio galių į visus keturis ratus. Kaip manote, kokia buvo Riko reakcija? Vyras šoko už automobilio vairo ir nurūko į artimiausią drago trasą. 11,4 sekundės ir daugiau nei 200 km/h greitis, kirtus 402 metrų atžymą – tikslas pasiektas.

sstp-1302-03-o%202008-subaru-WRX-STI%20bottom-line-type1-rear-spoilers
Čia istorija nesibaigia. Išaugus galiai, atėjo laikas atitinkamiems važiuoklės patobulinimams. Būdamas tikru automanu, Rikas ne tik dalyvauja mėgėjų drago varžybose, bet ir mėgsta pasipuikuoti įvairiuose entuziastų suvažiavimuose. Taigi, kaip suderinti stilių ir sportinį funkcionalumą? Sprendimas vienintelis – orinė važiuoklė, kuria pasirūpino „SP Customs“, kurie kiekvienam ratui pagamino amortizatoriaus-oro pagalvės hibridą.
Jei užsiminėme apie stilių, reikia pakalbėti apie automobilio išorę. Žinoma, tviskanti balta spalva dabar yra ant bangos, tačiau čia patobulinimai nesibaigia. Pirmiausia, 2008 metais pagamintas „Subaru“ gavo 2011 metų modelio veidą, bei kitus atributus. Tuomet Rikas leido pasireikšti vaizduotei – sumontuoti ne tik stilingi, bet ir sportiški aerodinaminiai elementai bei aštuoniolikos colių „Enkei NT03“ ratlankiai, kurie užbaigią šią akiai mielą fiestą.
 

Galbūt tai pavadinsite vidurinio amžiaus krize, tačiau 45-erių metų Rikas du su puse metų intensyviai dirbo ties šiuo baltutėliu „Subaru“, kad turėtų ne tik parodoms, bet ir drago trasai skirtą automobilį.
Iš tiesų, realybė yra kitokia. Mūsų herojus nuo pat mažens žavėjosi mašinomis ir didžiąją savo gyvenimo dalį paskyrė įspūdingų projektų kūrimui. Jaunystėje Rikas dirbo ties amerikietiškais modeliais, kol jo širdį užkariavo tekančios Saulės šalies gaminiai. Jaunuoliui virstant vyru, jo skonis varijavo tarp „Mazda“ ir „Honda“ automobilių, kol, prieš dešimtmetį, jo širdį užkariavo „Subarčikai“.

sstp-1302-11-o%202008-subaru-WRX-STI%20clear-headlights-with-halo-lights
Taip, po keleto modelių, jo kieme atsirado šis baltutėlis „Subaru Impreza WRX STI“. Riką žavi tai, jog šis automobilis puikiai sutalpina jo šeimą ir visas reikalingas rakandas, o ketvirčio mylios tiesiąją gali įveikti trylikos sekundžių zonoje. Galbūt mums trylika sekundžių skamba, kaip neblogas rezultatas, tačiau amerikiečiui tai yra menkniekiai, todėl jis nešvaistė brangaus laiko ir pabandė įveikimo laiką sumažinti dvejomis sekundėmis.

sstp-1302-02-o%202008-subaru-WRX-STI%20side-view
Kaip tai padaryti? Pridėti varikliui daugiau galios! 2,5 litro darbinio tūrio opoziciniam varikliui buvo sumontuota didžiulė „Garrett“ turbina, su visa reikalinga santechnika. Kuomet agregatas gavo pakankamai oro, atėjo laikas duoti daugiau kuro, kuo rūpinasi litriniai purkštukai bei didelio našumo siurblys. Galutinį visų sistemų derinimą atliko specialistai iš „Precisio Tuning“, kurie prasuko „Subračiką“ ant stendo – 451 arklio galių į visus keturis ratus. Kaip manote, kokia buvo Riko reakcija? Vyras šoko už automobilio vairo ir nurūko į artimiausią drago trasą. 11,4 sekundės ir daugiau nei 200 km/h greitis, kirtus 402 metrų atžymą – tikslas pasiektas.

sstp-1302-03-o%202008-subaru-WRX-STI%20bottom-line-type1-rear-spoilers
Čia istorija nesibaigia. Išaugus galiai, atėjo laikas atitinkamiems važiuoklės patobulinimams. Būdamas tikru automanu, Rikas ne tik dalyvauja mėgėjų drago varžybose, bet ir mėgsta pasipuikuoti įvairiuose entuziastų suvažiavimuose. Taigi, kaip suderinti stilių ir sportinį funkcionalumą? Sprendimas vienintelis – orinė važiuoklė, kuria pasirūpino „SP Customs“, kurie kiekvienam ratui pagamino amortizatoriaus-oro pagalvės hibridą.
Jei užsiminėme apie stilių, reikia pakalbėti apie automobilio išorę. Žinoma, tviskanti balta spalva dabar yra ant bangos, tačiau čia patobulinimai nesibaigia. Pirmiausia, 2008 metais pagamintas „Subaru“ gavo 2011 metų modelio veidą, bei kitus atributus. Tuomet Rikas leido pasireikšti vaizduotei – sumontuoti ne tik stilingi, bet ir sportiški aerodinaminiai elementai bei aštuoniolikos colių „Enkei NT03“ ratlankiai, kurie užbaigią šią akiai mielą fiestą.
 

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų