Šio automobilio formos atrodo buvo sukurtos vadovaujantis pagal senosios mokyklos tradicijas. Truputėlį kampuotos, agresyvios, klasikinės sedano formos iki šiol atrodo patraukliai. Todėl užsimanius šiek tiek jį patobulinti, nereikia apiplėšti banko ir kiekvieną vakarą fantazuoti apie nerealius bodykit'us.
Puikus to pavyzdys yra ši Impreza WRX STI. Truputėlį platesnės padangos, platesni sparnai, didžiulis spoileris, iš anglies pluošto pagaminti veidrodėliai, STi V-Limited priekinis bamperio pažeminimas, ForceWerkz galinis difuzorius ir turime puikiai atrodantį sedaną. Vis dėlto, daugiausiai modifikacijų sulaukė variklio skyrius.
Jeigu jau prakalbome apie variklio skyrių, pradėkime nuo vieno, labai paprasto ir aiškaus skaičiaus. Atlikus keletą, o tiksliau - daug modifikacijų, dviejų litrų benzininis motoras dabar išvysto 315 arklio galių. Kaip jam pavyko tai padaryti?
Vyrukas sumontavo Perrin firmos turbiną, DW 850cc purkštukus, Wiseco kaltinius stūmoklius, Walbro 255 kuro pompą, N1 išmetimo sistemą ir O Step žvakes. Sąrašas nėra labai įspūdingas, tačiau efektyvus.