Už video nuorodą dėkojame Simaxsui.
Nors japonai daugiausiai gamina buitinę techniką ant ratų, tačiau dviejų gamintojų konkurenciją privedė jų modelius iki tokių aukštumų, kurioms prilygti negali niekas. Jei ieškote labai greito automobilio visiems gyvenimo atvėjams už prieinamą kainą, belieka rinktis tarp „Subaru Impreza STI“ ir „Mitsubishi Lancer Evo“.
Abu automobiliai, po išriedėjimo pro gamyklos vartus popieruje atrodo praktiškai identiškai – keturi varantieji ratai, apie 300 arklio galių iį įsibėgėjimas iki 100km/h per maždaug šešias sekundes. Žinoma, ralio pasaulyje sukurti gatviniai bolidai pasižymi ypatingai geromis valdymo charakteristikomis, važiuojant praktiškai bet kokia danga.
Kadangi jų galimybės labai panašios, tobulintojai stengiasi išspausti kiekvieną papildomą arklio galią ar pagerinti valdymo charakteristikas. Turbūt ir čia būtų sunku pasverti, kuris modelis susilaukia daugiau dėmesio. Abi stovyklos turi gan rimtai patiuninguotų egzempliorių. Tačiau šiandien pristatysime projektą, kuriuo turėtų didžiuotis visa „Subaru“ bendruomenė.
Tai paskutiniosios kartos „Subaru Impreza WRX STI“, kuri susilaukė intensyvios tiuningo terapijos. Daugiausiai dėmesio buvo skirta automobilio širdžiai. Variklis gavo naują, didelę „Garrett“ turbiną, įpurškimo sistemą, bei sportinį valdymo bloką. Rezultatas išties neblogas – 447 ristūnai į visus keturis ratus. Beje, tokius skaičius atlaiko gamykliniai viduriai.
Taip pat nemažai dėmesio buvo skirta šen bei ten (transmisija, pakaba, salonas), tačiau jus ir mus domina išties kieta automobilio išvaizda. Originali „Subaru“ mėlyna spalva niekada negadino vaizdo, o jai į talką ateina iš anglies pluošto pagaminti kapotas, veidrodėliai bei galinis difuzorius. Agresyvumo suteikia „ChargeSpeed“ aerodinaminis paketas ir ryškiausias mašinos stiliaus elementas – aštuoniolikos colių „Prodrive“ ratlankiai.
Štai mūsų skaitytojo atsiųstas vaizdo įrašas, kuriame šis „Subarčikas“, tik su kitokiais ratlankiais, vėžinasi gatvėmis. Vaizdas išties pritrenkiantis.
Nors japonai daugiausiai gamina buitinę techniką ant ratų, tačiau dviejų gamintojų konkurenciją privedė jų modelius iki tokių aukštumų, kurioms prilygti negali niekas. Jei ieškote labai greito automobilio visiems gyvenimo atvėjams už prieinamą kainą, belieka rinktis tarp „Subaru Impreza STI“ ir „Mitsubishi Lancer Evo“.
Abu automobiliai, po išriedėjimo pro gamyklos vartus popieruje atrodo praktiškai identiškai – keturi varantieji ratai, apie 300 arklio galių iį įsibėgėjimas iki 100km/h per maždaug šešias sekundes. Žinoma, ralio pasaulyje sukurti gatviniai bolidai pasižymi ypatingai geromis valdymo charakteristikomis, važiuojant praktiškai bet kokia danga.
Kadangi jų galimybės labai panašios, tobulintojai stengiasi išspausti kiekvieną papildomą arklio galią ar pagerinti valdymo charakteristikas. Turbūt ir čia būtų sunku pasverti, kuris modelis susilaukia daugiau dėmesio. Abi stovyklos turi gan rimtai patiuninguotų egzempliorių. Tačiau šiandien pristatysime projektą, kuriuo turėtų didžiuotis visa „Subaru“ bendruomenė.
Tai paskutiniosios kartos „Subaru Impreza WRX STI“, kuri susilaukė intensyvios tiuningo terapijos. Daugiausiai dėmesio buvo skirta automobilio širdžiai. Variklis gavo naują, didelę „Garrett“ turbiną, įpurškimo sistemą, bei sportinį valdymo bloką. Rezultatas išties neblogas – 447 ristūnai į visus keturis ratus. Beje, tokius skaičius atlaiko gamykliniai viduriai.
Taip pat nemažai dėmesio buvo skirta šen bei ten (transmisija, pakaba, salonas), tačiau jus ir mus domina išties kieta automobilio išvaizda. Originali „Subaru“ mėlyna spalva niekada negadino vaizdo, o jai į talką ateina iš anglies pluošto pagaminti kapotas, veidrodėliai bei galinis difuzorius. Agresyvumo suteikia „ChargeSpeed“ aerodinaminis paketas ir ryškiausias mašinos stiliaus elementas – aštuoniolikos colių „Prodrive“ ratlankiai.
Štai mūsų skaitytojo atsiųstas vaizdo įrašas, kuriame šis „Subarčikas“, tik su kitokiais ratlankiais, vėžinasi gatvėmis. Vaizdas išties pritrenkiantis.