„Sunswift 7“ į Pasaulio rekordų knygą pateko po to, kai jiems pavyko su elektromobiliu, per 11 valandų, 53 minutes ir 32 sekundes, įveikti 1000 kilometrų distanciją.
Rekordas buvo pasiektas Australijos automobilių tyrimų centro (AARC) Viktorijos trasoje, kur elektromobilis įveikė 240 ratų. Vis dėlto, sklandžią kelionę link Pasaulio rekordo sutrukdė keli netikėtumai – pradurta padanga, problemos su elektromobilyje esančia baterija.
Baterijos gedimas iš pradžių privertė sunerimti rekordo siekėjus, nes komandos nariai manė, jog jų kelionė bus baigta. Vis dėlto, gedimų šalinimas nebuvo toks sudėtingas, todėl „Sunswift 7“ galėjo sugrįžti į trasą tęsti savo kelionės.
Rekordą užfiksavęs „Sunswift 7“ šiandien galėtų būti laikomas vienu aerodinamiškiausiu automobiliu pasaulyje. Jo oro pasipriešinimo koeficientas siekia vos 0,095. Palyginimui – „Mercedes-Benz Vision EQXX“ koncepcijos, kuri taip pat nuvažiuoja 1000 kilometrų su viena įkrova, oro pasipriešinimo koeficientas siekia 0,17.
„Nepamirškime, kad tai nėra geriausiai apmokami profesionalūs automobilių meistrai, dirbantys tokioje kompanijoje kaip „Mercedes-Benz“, – po įspūdingo studentų pasirodymo sakė UNSW profesorius Richardas Hopkinsas.
R. Hopkinsas prisipažino, kad rekordą pasiekusio elektromobilio nepradės gaminti serijiniu būdu, nes prototipas gamybos kaštai pasirodė esąs per dideli. Be to, siekiant didžiausio efektyvumo, reikėjo atsisakyti daugelio komforto ir saugumo priemonių.