Šiuo pasiekimu Stigas pagerino 2015 metais užfiksuotą rekordą, kuomet nutrūkgalviai suomiai su savo gamybos traktoriumi sugebėjo pasiekti 130 km/val. greitį.
Daugiau apie šį traktorių galėsime sužinoti jau šį sekmadienį, naujausiame „Aukščiausios pavaros“ epizode.
Traktoriai visuomet turėjo keletą paskirčių. Esant reikalui, jie gali padėti nuvalyti kelius, patempti sunkią priekabą, tačiau jie niekuomet nebūdavo asocijuojami su greitomis transporto priemonėmis.
Šią nuostatą nusprendę pakeisti „Aukščiausios pavaros“ vedėjai netikėtai atkreipė Pasaulio rekordų knygos organizacijos vadovų dėmesį. Matt'o LeBlanc'o ir Chris'o Harris'o bendras projektas – „Track-tor“ sugebėjo tapti greičiausiu traktoriumi pasaulyje.
„Aukščiausios pavaros“ komanda už vairo pasodino Stigą ir liepė jam neatleisti akceleratoriaus pedalo, net jeigu jo gyvybei grėstų pavojus. Nors Stigas nėra ta persona, kuri žinotų kas yra stabdžių pedalas, jam pavyko užfiksuoti 140 km/val. greitį.
Traktoriai visuomet turėjo keletą paskirčių. Esant reikalui, jie gali padėti nuvalyti kelius, patempti sunkią priekabą, tačiau jie niekuomet nebūdavo asocijuojami su greitomis transporto priemonėmis.
Šią nuostatą nusprendę pakeisti „Aukščiausios pavaros“ vedėjai netikėtai atkreipė Pasaulio rekordų knygos organizacijos vadovų dėmesį. Matt'o LeBlanc'o ir Chris'o Harris'o bendras projektas – „Track-tor“ sugebėjo tapti greičiausiu traktoriumi pasaulyje.
„Aukščiausios pavaros“ komanda už vairo pasodino Stigą ir liepė jam neatleisti akceleratoriaus pedalo, net jeigu jo gyvybei grėstų pavojus. Nors Stigas nėra ta persona, kuri žinotų kas yra stabdžių pedalas, jam pavyko užfiksuoti 140 km/val. greitį.