• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Penktadienio vakarą iškilmingu startu prie Kelmės kultūros centro dvi dienas truksiančias kovas pradėjo 38 Lietuvos ralio čempionų titulo siekiantys ekipažai. Prieš nusileidžiant Saulei sportininkai įveikė du greičio ruožus, o sutemus – nuo 23 val. išmėgins jėgas dar viename GR, kelią pasišviesdami papildomais žibintais. Ralis „Žemaitija – 2015“ yra ketvirtasis pirmenybių etapas.
Nors skirtumai nuo Aukštaitijos ar Dzūkijos regionuose vykstančių varžybų Žemaitijoje nėra dramatiškai dideli, ralio meistrų pasiekimai čia radikaliai skiriasi. Tarkim Vytauto Švedo ir Žilvino Sakalausko duetas sekasi „Žemaitijos ralį“ yra laimėję penkis kartus. Kiti favoritai laikomi sportininkai čia nė karto nepasiekė finišo.
Ž. Sakalauskas, komentuodamas šiuos dalykus teigė, kad jie čia iš visada jaučiasi jaukiai – žvyrkeliai Kelmės apylinkėse pasižymi tvirta danga, geru sukibimu ir šiek tiek didesniais nei įprasta vidutiniais greičiais.

Penktadienio vakarą iškilmingu startu prie Kelmės kultūros centro dvi dienas truksiančias kovas pradėjo 38 Lietuvos ralio čempionų titulo siekiantys ekipažai. Prieš nusileidžiant Saulei sportininkai įveikė du greičio ruožus, o sutemus – nuo 23 val. išmėgins jėgas dar viename GR, kelią pasišviesdami papildomais žibintais. Ralis „Žemaitija – 2015“ yra ketvirtasis pirmenybių etapas.
Nors skirtumai nuo Aukštaitijos ar Dzūkijos regionuose vykstančių varžybų Žemaitijoje nėra dramatiškai dideli, ralio meistrų pasiekimai čia radikaliai skiriasi. Tarkim Vytauto Švedo ir Žilvino Sakalausko duetas sekasi „Žemaitijos ralį“ yra laimėję penkis kartus. Kiti favoritai laikomi sportininkai čia nė karto nepasiekė finišo.
Ž. Sakalauskas, komentuodamas šiuos dalykus teigė, kad jie čia iš visada jaučiasi jaukiai – žvyrkeliai Kelmės apylinkėse pasižymi tvirta danga, geru sukibimu ir šiek tiek didesniais nei įprasta vidutiniais greičiais.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

A5__2966


„Čia reikia itin didelio tikslumo, kai kurias atkarpas tenka įveikti beveik „žiedo“ stiliumi, neleidžiant automobiliui slysti ir išlaikyti nuo smulkių akmenukų išvalytose vėžėse. Nors greičio ruožai būna tose pačiose vietovėse, organizatoriai juos jungia ir sudėlioja naujai, todėl naudoti senų stenogramų nebūna įmanoma. Apskritai čia viskas pakankamai sudėtinga“, – dėstė Ž. Sakalauskas.
Martyno Samsono šturmanas Mindaugas Varža teigė, kad nors jų ekipažas jokiais prietarais netiki, tačiau „Žemaitijos ralyje“ lig šio nei karto nefinišavo dėl įvairių technikos kaprizų.
„Stengsimės važiuoti taip, kad patiems prieš save nebūtų gėda“, – prieš pat startą žadėjo Mindaugas.

REKLAMA

A5__2932


Pirmojo GR rezultatai liudija, kad po nesėkmių paskutiniuose dviejuose čempionato etapuose, šis ekipažas nusiteikęs itin karingai. M. Samsonas „apšilimo“ metu lėkė beveik 124 km/val. vidutiniu greičiu ir artimiausią varžovą – latvį Janį Vorobjovsą aplenkė daugiau nei 16 sekundžių.
Trečią geriausią rezultatą starte pademonstravo Giedrius Notkus, prieš pajudėdamas į trasą būgštavęs dėl technikos kaprizų, kurie nesiliovė net atnaujinus agregatus. Antrajame GR taip pat „atvežęs“ trečią laiką Giedrius šoktelėjo į antrąja vietą bendroje įskaitoje.
Galiniais ratais varomų automobilių kategorijoje itin atkakli kova virė tarp praėjusių metų čempiono Karolio Raišio, Pauliaus Nanartavičiaus, Sauliaus Trapuilos ir Egidijaus Valeišos. Visi šie vyrai važiuoja „BMW M3“ automobiliais ir sugeba lenkti kai kuriuos varžovus su „kvadriniais“ bolidais.

REKLAMA
REKLAMA

A5__2994


Priekiniais ratais varomų mašinų lyderis Justas Tamašauskas taip pat guodėsi, kad Žemaitijoje jam nesiseka – penkerios ankstesnės lenktynės baigėsi nepasiekus finišo. Deja, šįkart Justo „Opel Astra“ taip pat sustojo antrajame GR. Tiesa, ši nesėkmė padėties turnyrinėje lentelėje radikaliai nepakeis, nes pagrindinis varžovas – Ignas Teletavičius šiame ralyje nestartavo.
Iš lenktynių taip pat pasitraukė Markas Judzentavičius, GR 2 apvertęs saviškį „W Golf“ paguldęs ant stogo. Vilmanto Pupiaus mechanikai, iki pat starto keitę BMW variklį, taip ir neįkalbėjo jo dirbti – automobilis sustojo nepasiekęs pirmojo GR.
Renaldas Gabartas /
N40 vyrų autoklubas

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų