„Čia reikia itin didelio tikslumo, kai kurias atkarpas tenka įveikti beveik „žiedo“ stiliumi, neleidžiant automobiliui slysti ir išlaikyti nuo smulkių akmenukų išvalytose vėžėse. Nors greičio ruožai būna tose pačiose vietovėse, organizatoriai juos jungia ir sudėlioja naujai, todėl naudoti senų stenogramų nebūna įmanoma. Apskritai čia viskas pakankamai sudėtinga“, – dėstė Ž. Sakalauskas.
Martyno Samsono šturmanas Mindaugas Varža teigė, kad nors jų ekipažas jokiais prietarais netiki, tačiau „Žemaitijos ralyje“ lig šio nei karto nefinišavo dėl įvairių technikos kaprizų.
„Stengsimės važiuoti taip, kad patiems prieš save nebūtų gėda“, – prieš pat startą žadėjo Mindaugas.
Pirmojo GR rezultatai liudija, kad po nesėkmių paskutiniuose dviejuose čempionato etapuose, šis ekipažas nusiteikęs itin karingai. M. Samsonas „apšilimo“ metu lėkė beveik 124 km/val. vidutiniu greičiu ir artimiausią varžovą – latvį Janį Vorobjovsą aplenkė daugiau nei 16 sekundžių.
Trečią geriausią rezultatą starte pademonstravo Giedrius Notkus, prieš pajudėdamas į trasą būgštavęs dėl technikos kaprizų, kurie nesiliovė net atnaujinus agregatus. Antrajame GR taip pat „atvežęs“ trečią laiką Giedrius šoktelėjo į antrąja vietą bendroje įskaitoje.
Galiniais ratais varomų automobilių kategorijoje itin atkakli kova virė tarp praėjusių metų čempiono Karolio Raišio, Pauliaus Nanartavičiaus, Sauliaus Trapuilos ir Egidijaus Valeišos. Visi šie vyrai važiuoja „BMW M3“ automobiliais ir sugeba lenkti kai kuriuos varžovus su „kvadriniais“ bolidais.
Priekiniais ratais varomų mašinų lyderis Justas Tamašauskas taip pat guodėsi, kad Žemaitijoje jam nesiseka – penkerios ankstesnės lenktynės baigėsi nepasiekus finišo. Deja, šįkart Justo „Opel Astra“ taip pat sustojo antrajame GR. Tiesa, ši nesėkmė padėties turnyrinėje lentelėje radikaliai nepakeis, nes pagrindinis varžovas – Ignas Teletavičius šiame ralyje nestartavo.
Iš lenktynių taip pat pasitraukė Markas Judzentavičius, GR 2 apvertęs saviškį „W Golf“ paguldęs ant stogo. Vilmanto Pupiaus mechanikai, iki pat starto keitę BMW variklį, taip ir neįkalbėjo jo dirbti – automobilis sustojo nepasiekęs pirmojo GR.
Renaldas Gabartas /
N40 vyrų autoklubas