• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pasaulyje yra tik keletas automobilių, kurie be rimtų patobulinimų sugeba pasiekti didesnį nei 250 km/val. greitį. Nors daugelis galingų vokiškų mašinų maksimalus greitis ribojamas ties 250 km/val. rida.
Vis dėlto, tokių automobilių gamintojai už papildomą sumą pinigų, siūlo maksimalaus greičio ribą padidinti iki 280 km/val. ar 290 km/val.
Nors standartinis automobilis be didelių problemų pasiektų ir didesnį maksimalų greitį, tačiau tada reikia patobulinti keletą komponentų, kurie atlaikytų šias apkrovas.
Vienas vyrukas įsigijo E63 AMG su keturių varomųjų ratų pavara, nuvežė jį į PP Performance dirbtuves ir paprašė šiek tiek pakelti variklio galią. Vietoj standartinių 557 arklio galių, po kapotu slypi net 720 AG ir 1100 NM sukimo momentas.
Turbūt jau įsivaizduojate koks šio Mercedes Benz pagreitis iki 100 km/val. ar net 200 km/val.

Pasaulyje yra tik keletas automobilių, kurie be rimtų patobulinimų sugeba pasiekti didesnį nei 250 km/val. greitį. Nors daugelis galingų vokiškų mašinų maksimalus greitis ribojamas ties 250 km/val. rida.
Vis dėlto, tokių automobilių gamintojai už papildomą sumą pinigų, siūlo maksimalaus greičio ribą padidinti iki 280 km/val. ar 290 km/val.
Nors standartinis automobilis be didelių problemų pasiektų ir didesnį maksimalų greitį, tačiau tada reikia patobulinti keletą komponentų, kurie atlaikytų šias apkrovas.
Vienas vyrukas įsigijo E63 AMG su keturių varomųjų ratų pavara, nuvežė jį į PP Performance dirbtuves ir paprašė šiek tiek pakelti variklio galią. Vietoj standartinių 557 arklio galių, po kapotu slypi net 720 AG ir 1100 NM sukimo momentas.
Turbūt jau įsivaizduojate koks šio Mercedes Benz pagreitis iki 100 km/val. ar net 200 km/val.

REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų