Prietaisų skydelis išlaikys ilgametes „Porsche“ tradicijas, tačiau centrinė konsolė neprimins jokio kito automobilio. „Porsche“ inžinieriai pašalino gausų mygtukų kiekį šalia pavarų perjungimo svirties ir didžiąją dalį funkcijų perkėlė į pramogų ir informacijos sistemą, kurią valdyti bus galima dviem būdais - šalia pavarų svirties esančiu mygtukais arba su pirštais liesti pakankamai didžiulį ekraną.
Dar vienas smulkus pasikeitimas - du didžiuliai puodelių laikikliai į kuriuos tilps amerikietiška porcija kavos.
Tad ką manote apie pasikeitimus?
„Porsche“ inžinieriai pastaruosius metus intensyviai pluša prie visiškai naujos „Panamera“ modelių šeimos. Šiuo metu keletas skirtingų naujos kartos „Panamera“ prototipų važinėja skirtinguose pasaulio kampeliuose, kuriuose vokiečių kompanijos inžinieriai atlieka greičio, surinkimo kokybės, ištvermės testus.
Vizualiai naujos kartos modelis bus panašus į šiuo metu gaminamą „Panamera“ modelį, tačiau interjeras pasikeis kardinaliai.
„Porsche“ inžinieriai pastaruosius metus intensyviai pluša prie visiškai naujos „Panamera“ modelių šeimos. Šiuo metu keletas skirtingų naujos kartos „Panamera“ prototipų važinėja skirtinguose pasaulio kampeliuose, kuriuose vokiečių kompanijos inžinieriai atlieka greičio, surinkimo kokybės, ištvermės testus.
Vizualiai naujos kartos modelis bus panašus į šiuo metu gaminamą „Panamera“ modelį, tačiau interjeras pasikeis kardinaliai.