• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kai į „Brabus“ dirbtuves atvežamas kuris nors „Mercedes Benz“ markės automobilis, daugelis iškart galėtų pasakyti ko galima tikėtis iš šios kompanijos specialistų. Nesvarbu ar tai būtų A, C, E ar S klasės modelis, Vokietijoje įsikūrusi „Brabus“ padidintų variklio galią, automobilį papuoštų naujais ratlankiais ir pan. Tačiau ką daryti, kai į dirbtuves atvežamas netipinis „Mercedes Benz“ modelis?
Iki šiol, beveik kiekvienoje automobilių parodoje matyti V klasės modeliai, vizualiai mažai kuo skyrėsi nuo standartinių variantų. Daugelis kompanijų, tokių kaip „Brabus“, didžiausią dėmesį skyrė interjerui, kuris labiau priminė privataus lėktuvo vidų.
Vis dėlto, šį kartą „Brabus“ specialistai nusprendė pakeisti ne tik interjerą, bet ir eksterjerą. Vokiečiai specialiai šiam modeliui pagamino priekinį buferį, oro paėmimo angas, LED tipo žibintus, galinį buferį, galinį difuzorių, 18 arba 19 colių ratlankius. Taip pat reikėtų paminėti, jog „Brabus“ į šį V klasės autobusiuką sumontavo žeminančias spyruokles, kurių dėka automobilio kėbulo prošvaisa sumažėjo 20 milimetrų.

Kai į „Brabus“ dirbtuves atvežamas kuris nors „Mercedes Benz“ markės automobilis, daugelis iškart galėtų pasakyti ko galima tikėtis iš šios kompanijos specialistų. Nesvarbu ar tai būtų A, C, E ar S klasės modelis, Vokietijoje įsikūrusi „Brabus“ padidintų variklio galią, automobilį papuoštų naujais ratlankiais ir pan. Tačiau ką daryti, kai į dirbtuves atvežamas netipinis „Mercedes Benz“ modelis?
Iki šiol, beveik kiekvienoje automobilių parodoje matyti V klasės modeliai, vizualiai mažai kuo skyrėsi nuo standartinių variantų. Daugelis kompanijų, tokių kaip „Brabus“, didžiausią dėmesį skyrė interjerui, kuris labiau priminė privataus lėktuvo vidų.
Vis dėlto, šį kartą „Brabus“ specialistai nusprendė pakeisti ne tik interjerą, bet ir eksterjerą. Vokiečiai specialiai šiam modeliui pagamino priekinį buferį, oro paėmimo angas, LED tipo žibintus, galinį buferį, galinį difuzorių, 18 arba 19 colių ratlankius. Taip pat reikėtų paminėti, jog „Brabus“ į šį V klasės autobusiuką sumontavo žeminančias spyruokles, kurių dėka automobilio kėbulo prošvaisa sumažėjo 20 milimetrų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

166466471168933094


Atidarius automobilio duris jus pasitiks „Brabus“ modeliams būdinga prabanga. „Alcantara“ oda aptrauktos sėdynės, iš anglies pluošto ir tikro medžio pagaminta apdaila, du 15.6 colio LCD ekranai ir dar daugybę įvairiausios įrangos, kurios kvėpavimą palaiko ne vienas, bet du akumuliatoriai.
O kaip gi varikliai? „Brabus“ jų tikrai nepamiršo. Kol kas, automobilių puošyba užsiimanti kompanija gali patobulinti tik „Mercedes Benz V250 BlueTEC“ modifikaciją. Perprogramavę variklio valdymo kompiuterį, keturių cilindrų dyzelinio  motoro jėga padidėtų 45 arklio galiomis ir 70 Nm. Naujai užauginti raumenys padėtų automobiliui iki 100 km/val. įsibėgėti per 8.8 sekundės ir pasiekti 210 km/val. maksimalų greitį.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų