Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Automobilių saugumo bandymai - neatsiejama šiuolaikinės automobilių pramonės dalis. Nesvarbu ar automobilis parduodamas Kanadoje ar Tailande, kiekvienoje šalyje galioja tam tikri įstatymai, kurie įpareigoja gamintojus skirti didžiulį dėmesį automobilių saugumui.
Šiaurės Amerikos ir Europos rinkoms skirti automobiliai turi atitikti žymiai aukštesnius reikalavimus negu Rusijos ar Kinijos rinkai skirti modeliai. Juk ne veltui didžioji dauguma Rusijoje arba Kinijoje pagamintų automobilių nesugeba praeiti elementarių „Euro NCAP“ saugumo bandymų testų. Tačiau niekas neprilygsta Indijos rinkai skirtiems automobiliams. Kodėl? Nes naujausiuose „Global NCAP“ saugumo bandymuose, net keturis Indijos rinkai skirti automobiliai gavo patį prasčiausią įvertinimą - 0 saugumo žvaigždučių įvertinimą.
Saugumo bandymuose dalyvavo „Renault Kwid“, „Maruti Suzuki Celerio“, „Hyundai Eon“ ir Maruti Suzuki Eeco“. Visi automobiliai gavo patį prasčiausią įvertinimą per pakankamai trumpą „Global NCAP“ organizacijos gyvavimo laikotarpį. Tačiau prastą šių automobilių pasirodymą saugumo bandymuose būtų galima paaiškinti štai taip.
Pagal šiuo metu Indijoje galiojančius įstatymus, nauji automobiliai neprivalo turėti oro pagalvių ar kitos saugumo įrangos. Gamintojai norėdami sumažinti automobilių kainą, standartinėje įrangoje nesiūlo nei „ABS“, nei oro pagalvių. Kadangi saugumo bandymuose dalyvauja tik pačių kukliausių komplektacijų automobiliai, nenuostabu, jog šių mašinų pasiektas rezultatas atrodo apgailėtinai.
Vis dėlto, nuo kitų metų rudens situacija pasikeis. Indijos vyriausybė žada pakeisti šiuo metu galiojančius reikalavimus ir priversti automobilių gamintojus į visus naujus modelius montuoti priekines ir šonines oro pagalves.
Kaip bebūtų keista, tačiau prastai saugumo bandymuose pasirodęs „Renault Kwid“ yra vienas populiariausių automobilių Indijoje. Praėjusį mėnesį „Renault Kwid“ pateko į penkių populiariausių automobilių sąrašą. Kovo mėnesį Indijoje buvo parduoti 9743 „Kwid“ vienetai.
Automobilių saugumo bandymai - neatsiejama šiuolaikinės automobilių pramonės dalis. Nesvarbu ar automobilis parduodamas Kanadoje ar Tailande, kiekvienoje šalyje galioja tam tikri įstatymai, kurie įpareigoja gamintojus skirti didžiulį dėmesį automobilių saugumui.
Šiaurės Amerikos ir Europos rinkoms skirti automobiliai turi atitikti žymiai aukštesnius reikalavimus negu Rusijos ar Kinijos rinkai skirti modeliai. Juk ne veltui didžioji dauguma Rusijoje arba Kinijoje pagamintų automobilių nesugeba praeiti elementarių „Euro NCAP“ saugumo bandymų testų. Tačiau niekas neprilygsta Indijos rinkai skirtiems automobiliams. Kodėl? Nes naujausiuose „Global NCAP“ saugumo bandymuose, net keturis Indijos rinkai skirti automobiliai gavo patį prasčiausią įvertinimą - 0 saugumo žvaigždučių įvertinimą.
Saugumo bandymuose dalyvavo „Renault Kwid“, „Maruti Suzuki Celerio“, „Hyundai Eon“ ir Maruti Suzuki Eeco“. Visi automobiliai gavo patį prasčiausią įvertinimą per pakankamai trumpą „Global NCAP“ organizacijos gyvavimo laikotarpį. Tačiau prastą šių automobilių pasirodymą saugumo bandymuose būtų galima paaiškinti štai taip.
Pagal šiuo metu Indijoje galiojančius įstatymus, nauji automobiliai neprivalo turėti oro pagalvių ar kitos saugumo įrangos. Gamintojai norėdami sumažinti automobilių kainą, standartinėje įrangoje nesiūlo nei „ABS“, nei oro pagalvių. Kadangi saugumo bandymuose dalyvauja tik pačių kukliausių komplektacijų automobiliai, nenuostabu, jog šių mašinų pasiektas rezultatas atrodo apgailėtinai.
Vis dėlto, nuo kitų metų rudens situacija pasikeis. Indijos vyriausybė žada pakeisti šiuo metu galiojančius reikalavimus ir priversti automobilių gamintojus į visus naujus modelius montuoti priekines ir šonines oro pagalves.
Kaip bebūtų keista, tačiau prastai saugumo bandymuose pasirodęs „Renault Kwid“ yra vienas populiariausių automobilių Indijoje. Praėjusį mėnesį „Renault Kwid“ pateko į penkių populiariausių automobilių sąrašą. Kovo mėnesį Indijoje buvo parduoti 9743 „Kwid“ vienetai.