Tikros emocijos: dizainas, įkvėptas „Monza Concept“
Nėra ko stebėtis, kad naujojo „Insignia Grand Sport“ išorės ir vidaus dizainą įkvėpė „Monza Concept“. Kai dizaineriai dirbo su „Opel“ flagmano eskizais, studijoje stovėjo „Monza“ modelis. Dizainerių misija buvo sukurti „Insignia“ atletišką ir gracingą, tai atspindi ir koncepcinio modelio dizainas.
Rezultatai akivaizdūs. Naujas „Insignia Grand Sport“ ne tik lengvas, bet ir vikrus. Nors nežymiai padidėjo ilgis (4897 mm), palyginti su pirmtaku, vien jo kėbulas sveria 60 kg mažiau. Naujas modelis iš viso sveria 175 kg mažiau. Ratų bazė ilgesnė 92 cm, priekiniai ir galiniai atsikišimai sumažėjo, o atstumas tarp ašių padidėjo 11 mm. Tai suteikia „Insignia“ modeliui aukštesnės klasės automobilio, varomo galiniais ratais, išvaizdą ir proporcijas. 29 mm žemesnė, plati stogo linija suteikia išvaizdai daugiau emocijos: elegantiškas ir sportiškas siluetas lyg kupė modelio.
Ryškios priekinės grotelės, siauros priekinių žibintų formos, įkvėptos „Monza Concept“ modelio, platūs dizaino elementai priekyje pabrėžia tvirtą išvaizdą. Grotelės įmontuotos žemiau, tai dar labiau pabrėžia griežtumą. Šoninių langų liniją paryškina viršutinės chromo juostos, bet ne visas chromuotas apvadas, todėl automobilis atrodo žemesnis, panašus į kupė. Tradiciniai „peilio ašmenų“ elementai durų apačioje – neatsiejama visų pastarojo meto „Opel“ automobilių elementas. Gale - aiškios ir paprastos linijos su siaurais dvigubo sparno formos LED žibintais suteikia platesnio automobilio išvaizdą. Naujo dizaino aukščiau montuojami LED „stop“ žibintai integruoti stogo linijoje. Akivaizdu, kad automobilyje naudojamos aukščiausios technologijos, tai būdinga prabangiems modeliams.
„Naujomis proporcijomis, kaip ir kiekviena detale, norėta naujo „Insignia Grand Sport“ išvaizdai suteikti aukščiausios kokybės pojūtį“, – sakė Markas Adamas, koncerno Europos padalinio dizainui viceprezidentas. „Plaukiančios linijos ir subtilūs paviršiai sujungti su tiksliomis linijomis ir itin ryškiomis proporcijomis: jis atrodo ilgesnis, žemesnis, platesnis ir, be jokios abejonės, aukštos kokybės. Kiekvienas dizaino elementas atspindi praktinę paskirtį ir didelį tikslumą. Naujas „Insignia“ – savo vertės nusipelnęs modelis su aukštos klasės automobilio aura.“
Dėmesys smulkmenoms akivaizdus ir salone. Priekinė salono dalis atspindi „Opel“ dizaino filosofiją – „skulptūriškas meniškumas ir vokiškas tikslumas“. Prietaisų skydelis įgavo dar daugiau skulptūriškų paviršių, viskas pritaikyta vairuotojui, todėl jis atrodo gana platus. Apskritai viskas atrodo efektyviai, tiksliai ir erdviai. Gale sėdintiems keleiviams naujai kurtas dizainas ir kitos proporcijos suteiks privalumų. Ilgesnė ratų bazė gale sėdintiems suteikia 32 mm daugiau erdvės, 25 mm daugiau pločio pečių aukštyje ir 8 mm daugiau galvos aukštyje. Bagažinės talpa – nuo 490 iki 1450 l - taip pat įspūdinga. Salono priekis pritaikytas vairuotojui, o vairuotojo sėdėjimo pozicija pažemėjo 3 cm, todėl vairavimo pojūtis tapo sportiškesnis, tikslesnis ir labiau jaudinantis. Centrinė konsolė atrodo kaip aukštesnės klasės modeliuose. Aiškios linijos, skulptūriški paviršiai, aukščiausia surinkimo kokybė naudojant švelnias medžiagas dažnai liečiamose zonose suteikia išskirtinius pojūčius ir prideda elegancijos. Viskas atrodo paprasta ir intuityvu.
Daug dėmesio skiriama ir kontrolės bei pramogų ir informacijos sistemų valdymui. Berėmis lietimui jautrus „IntelliLink“ sistemos ekranas spinduliuoja modernumu. Daugumą funkcijų galima valdyti ekrane, o trys funkcijų zonos leidžia intuityviai valdyti įvairias operacijas: viršutinė dalis leis valdyti informacijos ir pramogų sistemos funkcijas, centrinė skirta klimato kontrolės nustatymams, o žemiausioje – vairuotojo pagalbinių sistemų valdymas. Toks aiškus išdėstymas vairuotojo ir keleivio nepaklaidins ekrane rodomo meniu labirintuose ir pagrindinius nustatymus bus galima atlikti aiškiai ir greitai.
Technologijos, didinančios vairavimo malonumą
„Insignia Grand Sport“ ne tik atrodo, bet ir yra dinamiškas. Jį bus galima rinktis su naujausios kartos turbininiais varikliais ir pavarų dėžėmis. Itin efektyvi aštuonių laipsnių automatinė pavarų dėžė yra pati moderniausia asortimente. Pavarų perjungimo tikslumas ir komfortas stebina, o tokią transmisiją pradžioje bus galima rinktis tik su visų varančiųjų ratų sistema. Nauja išmani visų varančiųjų ratų sistema su traukos paskirstymo funkcija – viena moderniausių savo klasėje. Automobilyje sumontuota ir moderni penkių svirčių galinė pakaba. Visų varančiųjų ratų sistemoje įprastinį galinį diferencialą pakeitė elektromagnetinė daugiadiskė sankaba, kuri suteikia daugiau tikslumo ir galios galiniams ratams ir kiekvienam atskirai, nesvarbu, kokiu keliu važiuojama. Posūkiuose papildomas sukimo momentas perduodamas išoriniam galiniam ratui ir tai užtikrina tikslesnį valdymą. Sistema reaguoja akimirksniu į kiekvieną akceleratoriaus pedalo spustelėjimą ir užtikrina stabilumą bet kokioje situacijoje.
Patobulinta „FlexRide“ važiuoklė užtikrina optimalų važiavimą bet kokiomis sąlygomis. Sistema pritaiko amortizatorių, vairo ir transmisijos (automatinės) darbą prie važiavimo režimo („Standard“, „Sport“ ir „Tour“), kurį pasirenka pats vairuotojas.
Priklausomai nuo pasirinkto režimo vairo mechanizmas veikia dar tiksliau, o ESP sistema prisitaiko prie vairuotojo pageidavimų - pradeda veikti vėliau arba anksčiau. Naujoji važiavimo režimo valdymo programinė įranga nuolat analizuoja gaunamą informaciją ir atpažįsta individualų važiavimo stilių.
Pirmiausia saugumas: išskirtinės vairuotojo pagalbinės sistemos
Naujasis „Insignia Grand Sport“ ne tik žavi inovatyviomis važiuoklės technologijomis, bet ir moderniausiomis pagalbos sistemomis bei komforto savybėmis. Joks kitas modelis šiame segmente nesiūlo tiek išmanių ir pažangių technologijų, kiek įdiegta naujajame „Opel“ flagmane.
Vienas ryškiausių akcentų – antrosios kartos „Opel“ novatoriški ir apdovanojimus pelnę adaptyvūs „IntelliLux LED®“ matricos žibintai su naujos kartos LED technologija ir naujausiais „Opel“ inžinierių patobulinimais. Dabar ilgosios šviesos turi 32 LED segmentus – dvigubai daugiau nei „Astra“ modelyje – išilgai išdėstytus siauruose „Insignia“ žibintuose. Daugiau LED segmentų suteikia įvairesnes ir tikslesnes apšvietimo galimybes prisitaikant prie skirtingų eismo situacijų ir neakinant kitų eismo dalyvių, o šviesos iš vieno režimo į kitą perjungiamos dar greičiau. Ši naujovė užtikrina geresnę kelio apšvietimo kokybę, intensyvumą ir reakcijos greitį.
Norėdami pagerinti matomumą važiuojant vingiuotais keliais, „Opel“ inžinieriai „Insignia“ „IntelliLux LED®“matricos žibintus papildė inovatyvia posūkio apšvietimo funkcija. Priklausomai nuo vairo pasukimo kampo LED segmentų šviesos intensyvumas nukreipiamas į posūkio pusę taip, kad vairuotojas galėtų geriau matyti ir sekti kelią, o posūkio išorėje šviesa nukreipiama žemyn.
Ir dar vienas, bet ne paskutinis, patobulinimas: LED tolimųjų šviesų žibintai nuo šiol papildomai šviečia net 400 metrų toliau. Šis sprendimas patogesnis tuo, kad gali būti perjungiamas ir naudojamas kur kas dažniau nei lazerinių žibintų ilgosios šviesos.
Papildomos vairuotojo pagalbinės sistemos:
- „Head-up“ informacijos pateikimo ekranas priekiniame lange: greitis, kelio ženklai, greičio nustatymai ir navigacijos sistemos rodmenys rodomi projekcijoje ant priekinio stiklo tam, kad vairuotojas nenuleisdamas akių galėtų stebėti, kas vyksta kelyje.
- 360° vaizdas – 4 vaizdo kameros, išdėstytos kiekvienoje automobilio pusėje, leidžia vairuotojui matyti vaizdą aplink automobilį 360 laipsnių kampu ir padeda atliekant manevrus.
- Adaptyvi pastovaus greičio palaikymo sistema (Adaptive Cruise Control – ACC), kuri nustato atstumą iki priekyje važiuojančio automobilio ir atitinkamai prisitaiko prie jo greičio pokyčių. ACC sistema automatiškai ims stabdyti automobilį, jei atstumas iki priekyje esančio automobilio staiga sumažės.
- Išvažiavimo iš eismo juostos įspėjimo sistema (Lane Keep Assist) su vairo pasukimo funkcija ir įspėjimo persirikiuojant (Lane Departure Warning) sistema. Sistema ims švelniai koreguoti vairo judesius (ir, jei bus būtina, įspės garsiniu signalu), kad padėtų vairuotojui išvengti netikėto išvažiavimo iš savo eismo juostos.
- Apie kliūtį važiuojant atbuline eiga įspėjanti sistema (Rear Cross Traffic Alert) – ši sistema, kuri radarais, įrengtais galiniame automobilio buferyje, aptinka objektus, esančius 20 m spinduliu ir 90 laipsnių kampu aplink automobilio šoną bei galą ir padeda vairuotojui atliekant manevrus važiuojant atbuline eiga kai yra ribotas matomumas.
Išskirtinumas: aukščiausio lygio komfortas ir informacijos bei pramogų sistema
„Insignia Grand Sport“ nustato komforto standartus. „Opel“ – vienas iš nedaugelio gamintojų, kuris siūlo automobilių sėdynes, sertifikuotas „Aktion Gesunder Rücken“ („Sveikų nugarų kampanija“) organizacijos. Ergonominės priekinės sėdynės „Insignia“ automobiliuose valdomos elektra, turi masažo, atminties ir ventiliavimo funkcijas, ką jau kalbėti apie kitas standartines savybes.
Keleiviams šildomos galinės sėdynės taip pat suteiks daugiau komforto, šildomas priekinis stiklas užtikrina puikų matomumą net šaltomis žiemos dienomis. Be to, beraktė „Open & Start“ sistema, suteikianti galimybę greitai ir patogiai naudotis automobiliu, įeina į standartinės įrangos komplektą.
Pramogos ir galimybė būti visada prisijungus – tai „Opel“ savybės, kurias užtikrina „IntelliLink“ sistema, suderinama su naujausiomis „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“. Išmaniojo telefono funkcijos valdomos informacijos ir pramogų sistemos ekrane, be to, nuo šiol telefoną galima įkrauti nuotoliniu būdu be laido.
Novatoriškas ryšio ir paslaugų asistentas „Opel OnStar“ automobilyje suteikia vairuotojui papildomų paslaugų bei iškviečia pagalbą įvykus avarijai ar automobilio vagystei. Nauja asmeninio asistento paslauga, kuri pristatoma su „Insignia“, suteiks galimybę naudojantis „OnStar“ rasti ir užsakyti viešbutį. Be to, „OnStar“ sistemos 4G LTE „Wi-Fi“ funkcija suteikia galimybę visiems keleiviams automobilyje prisijungti prie interneto tinklo.
Naujojo „Opel“ flagmano premjera bus surengta 2017 m. kovo mėnesį Ženevoje vyksiančioje automobilių parodoje.