Šios programos dėka „Ateca“ dabar dėvi naujo dizaino priekinius žibintus, agresyviau atrodantį priekinį buferį ir keletą juoda spalva nudažytų aksesuarų, kurių dėka „Cupra Ateca“ geba visiems praeiviams pasakyti, jog tai – neeilinė „Ateca“.
Nepaisant subtiliai atrodančių pokyčių išvaizdoje, ispaniškas visureigis išliko ištikimas 2 litrų, keturių cilindrų benzininiam motorui ir septynių laipsnių, dvigubą sankabą turinčiai pavarų dėžei. Už agresyviai atrodančio priekinio buferio slypinčio motoro charakteristikos išliko nepasikeitusios – 300 arklio galių ir 400 Nm.
Tuo tarpu „4Motion“ sistemoje įdiegti davikliai nuolatos stebės vairuotojo elgesį, sukibimą su kelio danga ir atsižvelgus į tam tikrą situaciją, kiekvienam ratui suteiks atitinkamą porciją variklio išvystomos galios, jog automobilis išliktų stabilus.
Bendrovės teigimu, šis inžinierių sprendimas padėjo pagerinti automobilio akceleracijos savybes. Jeigu anksčiau „Cupra Ateca“ iki 100 km/val. spurtuodavo per 5,2 sekundės, dabar automobilis tą pačią užduotį gali įveikti per 4,9 sekundės.
Patobulinti buvo ir vairavimui skirti instrumentai. Atnaujintas modelis pasižymės iš naujo sukonfigūruotu elektriniu vairo stiprintuvu ir gerokai greičiau į vairuotojo poreikius reaguojančiu akceleratoriaus pedalu. Tokiu būdu „Cupra“ specialistai nori užtikrinti, jog „Ateca“ galėtų patenkinti net ir pačių išrankiausių vairuotojų poreikius.
Atskiru prekiniu ženklu tapusi „Cupra“ šiemet pristatys dar dvi šaunias naujienas: „Cupra Leon“ ir „Cupra Formentor“ SUV.