Į „Geely“ krepšelį patenkantys gamintojai yra visiškai skirtingi. „Proton“ turi didžiulę žaidimų aikštelę Azijoje, kurioje gali džiaugtis nebloga rinkos dalimi, tačiau Europoje šios markės automobiliai mažai kam žinomi ar įdomūs. Tuo tarpu sportiškų automobilių gamintoja „Lotus“ mylima ir vertinama visame pasaulyje.
„Lotus“ iki 1985 metų sugebėjo išlikti nepriklausomu automobilių gamintoju. Vėliau markės valdymą perėmė „General Motors“, 1993 metais atsidūrė Romano Artioli rankose, kol galiausiai 1996 metais „Lotus“ įsigijo „Proton“.
„Geely“ koncerno atstovai teigia, jog „Proton“ bei „Lotus“ laukia toks pats likimas kaip ir „Volvo“. Naujieji savininkai sieks išlaisvinti abiejų markių potencialą ir leisti jiems tapti rimtesnio kalibro žaidėjais.
Kinijos automobilių koncernas „Geely“ daugeliui turėtų būti žinomas kaip „Volvo“ markės gelbėtojas, kuris įsigijęs švedų pasididžiavimą nusprendė jį atgaivinti.
Stabdžių neieškantys koncerno vadovai šiandien pranešė, jog prie „Volvo“, „Lynk & Co“ bei „London Taxi Company“ prisijungs dar dvi markės : „Proton“ bei „Lotus“.
Ne vienerius metus finansinių sunkumų turintys „Proton“ ir „Lotus“ pateks į koncerną, kuris skatina inovacijas, technologinį pažangumą ir kas svarbiausia - tobulėjimą. Tai reiškia, jog „Proton“ bei „Lotus“ patekęs į naujų savininkų rankas gali laukti tokio paties likimo kaip ir „Volvo“, kuri sulaukė milžiniškų investicijų, jog galėtų tapti pasaulinio lygio „Premium“ segmento žaidėju.
Kinijos automobilių koncernas „Geely“ daugeliui turėtų būti žinomas kaip „Volvo“ markės gelbėtojas, kuris įsigijęs švedų pasididžiavimą nusprendė jį atgaivinti.
Stabdžių neieškantys koncerno vadovai šiandien pranešė, jog prie „Volvo“, „Lynk & Co“ bei „London Taxi Company“ prisijungs dar dvi markės : „Proton“ bei „Lotus“.
Ne vienerius metus finansinių sunkumų turintys „Proton“ ir „Lotus“ pateks į koncerną, kuris skatina inovacijas, technologinį pažangumą ir kas svarbiausia - tobulėjimą. Tai reiškia, jog „Proton“ bei „Lotus“ patekęs į naujų savininkų rankas gali laukti tokio paties likimo kaip ir „Volvo“, kuri sulaukė milžiniškų investicijų, jog galėtų tapti pasaulinio lygio „Premium“ segmento žaidėju.