„Audi TT“ ir „Audi R8“ automobilių likimas buvo sprendžiamas ne vieną kartą. Štai, 2019 metais tuometinis „Audi“ vadovas Bramas Schotas atskleidė, jog „TT“ ir „R8“ automobilių ateitis buvo svarstoma atsižvelgiant į pardavimų statistiką.
„Per vienerius metus mes parduodame nuo 2000 iki 3000 „Audi R8“, o „Audi TT“ automobilių pagaminame daugiau nei 20 tūkst. Tai nėra patys įspūdingiausi rodikliai, tačiau mes puikiai suprantame, jog tokio pobūdžio ratuočiai yra įvaizdžio dalis“, – prieš vienerius metus sakė „Audi“ vadovas.
Netrukus po šio pareiškimo „Audi“ paskelbė, jog gamintojas ruošiasi sukurti naujos kartos modelį, kuris pasirodys 2022 metais. Skirtumas tik tas, jog „TT“ vardas bus dedamas ne ant sportiško kupė ar kabrioleto.
Tuomet buvo pareikšta, jog klasikinį kupė ir kabrioletą pakeistų kitas, ne ką mažiau emocijų keliantis automobilis. Pavyzdžiui, sportiškas krosoveris, kuris būtų paremtas 2014 metais pristatyta „TT Off-Road“ koncepcija arba „TT e-Tron“, tačiau iki šiol nėra aišku kurį kelią „Audi“ bendrovės vadovai pasirinko.
Tuo tarpu „Audi R8“ turėtų išlikti ištikima superautomobilių formulei. Tik kaip ir netrukus pasirodysiantis „E-Tron GT“ ar daugelį sužavėjęs „Porsche Taycan“, taip ir naujoji „Audi R8“ bus varoma elektros jėgaine, kuri turėtų suteikti kvapą gniaužiančias dinamines savybes.