Ironiška, tačiau už „Ford GT40“ sukūrimą visus nuopelnus reikėtų skirti ne amerikiečiams, bet britams, o tiksliau - D.Britanijoje esančio „Ford“ padalinio inžinieriams. Kurie prie šio projekto praleido daugybę bemiegių naktų.
Ray'jus Christopheris savo gimtojoje šalyje žinomas ne tik kaip „Ford GT40“ gerbėjas, bet ir šių automobilių kūrėjas. Šio talentingo inžinieriaus įmonė yra sukūrusi ne vieną įspūdingai atrodančią „Ford GT40“ repliką, tačiau 1991 metais įvykęs lūžis leido britui įgyvendinti savo svajonę - sukurti savo superautomobilį.
Kaip ir bet kuris sportinio automobilio kūrėjas, Ray'jus Christopheris, iš pradžių galvojo apie lenktynėms skirtą bolidą, o ne apie bendro naudojimo keliams skirtą versiją. Tačiau norint įžengti į automobilių sporto areną, britas iš pradžių turėjo sukurti paprastiems mirtingiesiems skirtą modelį.
Pirmasis prototipas buvo pademonstruotas 1993 metų spalį, Londono automobilių parodoje. Pristatymo metu automobilio kūrėjas kalbėjo apie didžiulį „R42“ potencialą ir galimybę sugrąžinti britų automobilių pramonę į aukštumas. Tuomet vienintelis potencialus „Porsche“ ir „Ferrari“ konkurentas buvo tik „TVR“, visi kiti D.Britanijos gamintojai arba neturėjo didelių finansinių išteklių arba orientavosi į visiškai kitus segmentus.
Didžiulį brito entuziazmą numalšino buhalterių pateiktos ataskaitos apie didžiulės projekto išlaidas. Tokias didžiules, jog Ray'jus Christopheris privalėjo paskelbti įmonės bankrotą. Tačiau ar britas pasidavė? Ne velnio. Praėjus vos keliems mėnesiams „Spectre“ vardas prisikėlė iš pelenų.
Serijinei gamybai paruoštas automobilis buvo pristatytas 1995 kovą, Ženevos automobilių. Tuo tarpu „R42“ vardu pavadinto modelio gamyba prasidėjo praėjus vos keturiems mėnesiams nuo automobilio debiuto tarptautinėje parodoje.
Pradinė automobilio kaina tuomet siekė 70 tūkst. svarų sterlingų arba maždaug 90 tūkst. eurų. Atsižvelgiant į „R42“ konkurentus, tai nebuvo labai didžiulė suma, tačiau kiek žmonių sutiktų įsigyti iš niekur atsiradusį automobilį, kuris neturi tokios turtingos istorijos kaip „Ferrari“, neatrodo taip beprotiškai kaip „Lamborghini“ ar nebus toks patikimas kaip „Porsche“? Būtent tai šiam automobiliui ir pakišo koją.
Automobilį kūrę inžinieriai apgalvojo kiekvieną detalę, tačiau jie užmiršo vieną smulkmeną - markės įvaizdį. Juo nesirūpino niekas. Tai buvo viena iš tų kompanijų, kurią valdė inžinieriai, todėl nenuostabu, jog „Spectre“ surado tik 23 klientus visame pasaulyje, kurie panoro įsigyti britišką superautomobilį.
Į „R42“ pažvelgus iš techninės pusės - britiškas automobilis nebuvo iš kelmo spirtas. „R42“ turėjo monokoko tipo rėmą, kėbulas buvo pagamintas iš itin lengvų medžiagų, o gale sumontuotas „Ford“ variklis išvystė 360 arklio galių ir 430 Nm sukimo momentą.
Vos 1250 kilogramų sverianti mašina iki 100 km/val. sugebėdavo įsibėgėti per maždaug 4 sekundes ir pasiekti 280 km/val. greitį.