Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Net ir absoliučiai standartinis „Audi RS7“ laikomas įspūdingu sportišku sedanu, tačiau automobilius tobulinantiems specialistams iš „Wheelsandmore“ atrodo kitaip. Bendrovė pristatė keletą pasiūlymų, kurių dėka „Audi RS7“ pavirs supersedanu.
Pirmiausia vertėtų priminti, jog „Audi RS7“ komplektuojamas su 8 cilindrų varikliu. 4,0 litrų darbinio tūrio agregatas, su dviejų turbokompresorių pagalba, išvysto 600 arklio galių ir 800 Nm sukimo momentą.
Pirmosiomis dienomis standartinė jėgainė, be abejonės, suteiks nepamirštamus įspūdžius, tačiau po kurio laiko atsiradus norui turėti dar greitesnį automobilį, vokiečių bendrovės specialistai pasiūlys pasirinkti šešis variklio našumo didino komplektus.
Pirmoji „Wheelandmore“ variklio galios didinimo programa leidžia iš 8 cilindrų variklio išspausti 700 arklio galių, tačiau tai – tik pradžia.
Už „Stage1+“ sumokėję 3781 eurą, maksimali variklio galia padidinama iki 740 AG, o sukimo momentas išauga iki 1002 Nm.
Sekantis eilėje – „Stage 2“. Su juo automobilis gauna sportinius oro filtrus, variklio galia išauga iki 780 AG ir 1102 Nm.
„Stage 3“ etape variklio galia padidinama iki 840 AG ir 1108 Nm. Tačiau tuo pačiu automobilis gauna sustiprintą pavarų dėžę, modifikuotą įsiurbimo ir išmetimo sistemą. Už šią programą turėsite sumokėti 10 924 eurus.
„Stage 4“ etapo metu į pagalbą pasitelkiama modifikuota oro srauto matuoklė, patobulinti turbokompresoriai ir speciali variklio alyva. Šie pakeitimai padės išgauti 915 AG ir 1149 Nm.
Paskutinis ir pats brangiausias „Stage 5“ etapas automobiliui suteiks naują išmetimo sistemą iš nerūdijančio plieno, „Wheelsandmore“ specialistų patobulinta pavarų dėžė, turbokompresoriai. Šių modifikacijų dėka variklio galia padidėja iki 980 AG ir 1292 Nm.
Nors už paskutinį „Stage 5“ etapą turėsite sumokėti 25 210 eurų, tačiau „Wheelsandmore“ priduria, jog šiomis modifikacijomis aprūpintas automobilis galės be didesnių problemų praeiti griežtą Vokietijos techninę apžiūrą, o ir policijos pareigūnai neturės teisės konfiskuoti automobilio.
Net ir absoliučiai standartinis „Audi RS7“ laikomas įspūdingu sportišku sedanu, tačiau automobilius tobulinantiems specialistams iš „Wheelsandmore“ atrodo kitaip. Bendrovė pristatė keletą pasiūlymų, kurių dėka „Audi RS7“ pavirs supersedanu.
Pirmiausia vertėtų priminti, jog „Audi RS7“ komplektuojamas su 8 cilindrų varikliu. 4,0 litrų darbinio tūrio agregatas, su dviejų turbokompresorių pagalba, išvysto 600 arklio galių ir 800 Nm sukimo momentą.
Pirmosiomis dienomis standartinė jėgainė, be abejonės, suteiks nepamirštamus įspūdžius, tačiau po kurio laiko atsiradus norui turėti dar greitesnį automobilį, vokiečių bendrovės specialistai pasiūlys pasirinkti šešis variklio našumo didino komplektus.
Pirmoji „Wheelandmore“ variklio galios didinimo programa leidžia iš 8 cilindrų variklio išspausti 700 arklio galių, tačiau tai – tik pradžia.
Už „Stage1+“ sumokėję 3781 eurą, maksimali variklio galia padidinama iki 740 AG, o sukimo momentas išauga iki 1002 Nm.
Sekantis eilėje – „Stage 2“. Su juo automobilis gauna sportinius oro filtrus, variklio galia išauga iki 780 AG ir 1102 Nm.
„Stage 3“ etape variklio galia padidinama iki 840 AG ir 1108 Nm. Tačiau tuo pačiu automobilis gauna sustiprintą pavarų dėžę, modifikuotą įsiurbimo ir išmetimo sistemą. Už šią programą turėsite sumokėti 10 924 eurus.
„Stage 4“ etapo metu į pagalbą pasitelkiama modifikuota oro srauto matuoklė, patobulinti turbokompresoriai ir speciali variklio alyva. Šie pakeitimai padės išgauti 915 AG ir 1149 Nm.
Paskutinis ir pats brangiausias „Stage 5“ etapas automobiliui suteiks naują išmetimo sistemą iš nerūdijančio plieno, „Wheelsandmore“ specialistų patobulinta pavarų dėžė, turbokompresoriai. Šių modifikacijų dėka variklio galia padidėja iki 980 AG ir 1292 Nm.
Nors už paskutinį „Stage 5“ etapą turėsite sumokėti 25 210 eurų, tačiau „Wheelsandmore“ priduria, jog šiomis modifikacijomis aprūpintas automobilis galės be didesnių problemų praeiti griežtą Vokietijos techninę apžiūrą, o ir policijos pareigūnai neturės teisės konfiskuoti automobilio.