Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Automobiliniai projektai nebūtinai turi būti brangūs. Svarbiausia, žinoti ko nori ir to siekti. Pavyzdžiui, kam investuoti į blizgantį kėbulą, jei mašiną naudosite pasivėžinimams trasoje? Juk tai neatims sekundžių iš jūsų trasos įveikimo laikų.
Su tokia filosofija ir buvo sukurtas šis, 1947 metų „Chevrolet“ pikapas. Puikiai ant kelio stovintis automobilis yra naudojamas autokroso varžybose ir ten jam puikiai sekasi. Beje, tos rūdys ir ganėtinai susenęs kėbulas šį „rat rod‘ą“ daro tikru dėmesio centru.
Šis projektas buvo gaminamas dviejų amerikiečių ištisus porą metų ir šiandien „Ševio“ savikaina siekia vos 3000 dolerių. Atlikus visą neįdomią aritmetiką, pasvėrus JAV ir Lietuvos ekonomiką gaunasi, kad amerikiečiams automobilis kainavo tiek pat, kiek lietuviui labai pavargęs antras „Golfas“. Tik kad „Golf“ vargu ar sugebės įsibegėtik iki daugiau nei 200 km/h trasoje...
Taigi, po ikona tapusia „Chevy“ kabina slepiasi 1984 metų „Chevrolet S-10“ rėmas. Kaip ir pridera posūkiams skirtam automobiliui, originali džipo važiuoklė yra pakeista lenktyniniais komponentais, susidedančiais iš daugiasvirtės pakabos ir reguliuojamų amortizatorių. O kaip nepaminėsime 335mm pločio padangų, kuriose žiba septyniolikos colių skersmens „Cragar SS“ ratlankiai?
Po variklio dangčiu nesislepia, kaip mes pamėgome vadinti, „žvėris“. Tai senutis, penkių litrų darbinio tūrio, aštuonių cilindrų agregatas, turintis Amerikai būdingus pora šimtų arklio galių.Tokie skaičiai skamba apgailėtinai, ypač kai pagalvoji apie variklio kubatūrą, tačiau jų pilnai užtenka vos toną sveriančiam automobiliui.
Kėbulo spalvą suformavo gamta ir visiems gerai žinoma oksidacijos reakcija, nelabai čia ką turime pridurti. Tik pastebėsime, kad agresyvus ir žemas pikapo stotas atrodo pritrenkiančiai! Taip pat projekto autoriui linkime toliau vystyti darbus ir tobulinti savo aprudijusį žiurkėną.
Automobiliniai projektai nebūtinai turi būti brangūs. Svarbiausia, žinoti ko nori ir to siekti. Pavyzdžiui, kam investuoti į blizgantį kėbulą, jei mašiną naudosite pasivėžinimams trasoje? Juk tai neatims sekundžių iš jūsų trasos įveikimo laikų.
Su tokia filosofija ir buvo sukurtas šis, 1947 metų „Chevrolet“ pikapas. Puikiai ant kelio stovintis automobilis yra naudojamas autokroso varžybose ir ten jam puikiai sekasi. Beje, tos rūdys ir ganėtinai susenęs kėbulas šį „rat rod‘ą“ daro tikru dėmesio centru.
Šis projektas buvo gaminamas dviejų amerikiečių ištisus porą metų ir šiandien „Ševio“ savikaina siekia vos 3000 dolerių. Atlikus visą neįdomią aritmetiką, pasvėrus JAV ir Lietuvos ekonomiką gaunasi, kad amerikiečiams automobilis kainavo tiek pat, kiek lietuviui labai pavargęs antras „Golfas“. Tik kad „Golf“ vargu ar sugebės įsibegėtik iki daugiau nei 200 km/h trasoje...
Taigi, po ikona tapusia „Chevy“ kabina slepiasi 1984 metų „Chevrolet S-10“ rėmas. Kaip ir pridera posūkiams skirtam automobiliui, originali džipo važiuoklė yra pakeista lenktyniniais komponentais, susidedančiais iš daugiasvirtės pakabos ir reguliuojamų amortizatorių. O kaip nepaminėsime 335mm pločio padangų, kuriose žiba septyniolikos colių skersmens „Cragar SS“ ratlankiai?
Po variklio dangčiu nesislepia, kaip mes pamėgome vadinti, „žvėris“. Tai senutis, penkių litrų darbinio tūrio, aštuonių cilindrų agregatas, turintis Amerikai būdingus pora šimtų arklio galių.Tokie skaičiai skamba apgailėtinai, ypač kai pagalvoji apie variklio kubatūrą, tačiau jų pilnai užtenka vos toną sveriančiam automobiliui.
Kėbulo spalvą suformavo gamta ir visiems gerai žinoma oksidacijos reakcija, nelabai čia ką turime pridurti. Tik pastebėsime, kad agresyvus ir žemas pikapo stotas atrodo pritrenkiančiai! Taip pat projekto autoriui linkime toliau vystyti darbus ir tobulinti savo aprudijusį žiurkėną.