Po išsamios techninės patikros laukia ir administraciniai patikrinimai – organizatoriai patvirtina, jog dalyvis įvykdė visus finansinius įsipareigojimus, turi reikiamus draudimus, galioja jo šalyje išduota tarptautinė lenktynininko licencija. Po vadinamosios oranžinės knygutės užpildymo Dakaro dalyvių laukia fotosesija oficialiam tinklapiui ir paskutinis, svarbiausias žingsnis – dokumentų iškeitimas į dalyvio apyrankę, kurias Antanas Juknevičius ir Darius Vaičiulis privalės dėvėti viso Dakaro iki varžybų finišo sausio 17 d. Komandos skaičiavimais, formalumai užtruko lygiai 1 val. ir 15 min.
Po šių procedūrų „CRAFT bearings“ komandos tvarkaraštyje – trumpas štilis. Sėkmingai įveikus organizatorių formalumus, dieną atliktus bandymų sesiją ir įsikūrus stovykloje beliko sulaukti Dakaro starto podiumo procedūros, kuri vyks rytoj, sausio 6 d. Iki to laiko automobilis bus saugomas griežtai saugomame uždarame parke.
Daug langelių, čekiai, štampai ir garsus šurmulys kuriame pasimesti nesunku – tai paprastam žmogui klaidų turgų primenantis vaizdas, matomas Dakaro ralio administracinės ir techninės komisijų metu. Tačiau 10-ą savo maratoną pradedančiam „CRAFT bearings“ komandos pilotui Antanui Juknevičiui ir jo komandai tai – lyg lengvas pasivaikščiojimas, kurį lietuvis įveikia greitai ir užtikrintai, užtrukdamas vos ilgiau nei 1 valandą.
Oficialiai Dakaro legenda prieš 2019-ųjų startą pripažintas lenktynininkas, kaip ir žadėjęs, savo privilegijomis eiles įveikti greičiau, nesinaudoja, tačiau per ilgus metus įgyta patirtis atsiperka. Automobilis „Overdrive Hilux“ lenktynių komisarų apžiūrimas nuodugniai – šiemet priešingai nei pernai metais technika ir jos atitikimas varžybų reglamentui vertinamas Pietų Amerikoje, o ne prieš išplukdant automobilius Europoje.
„Tikrinama, ar įrengta ir homologaciją atitinka saugos įranga bei mūsų ekipuotė, peržiūrimi pagrindiniai variklio komponentai, uždedamos plombos ant dalių, kurių keisti negali viso Dakaro metu ir t.t. – įprasti reikalai, – teigia A. Juknevičius. – Techninė komanda ne pirmus metus tai daro ir puikiai žino, kaip paruošti techniką sklandžiai apžiūrai, todėl problemų ir negali būti.“
Daug langelių, čekiai, štampai ir garsus šurmulys kuriame pasimesti nesunku – tai paprastam žmogui klaidų turgų primenantis vaizdas, matomas Dakaro ralio administracinės ir techninės komisijų metu. Tačiau 10-ą savo maratoną pradedančiam „CRAFT bearings“ komandos pilotui Antanui Juknevičiui ir jo komandai tai – lyg lengvas pasivaikščiojimas, kurį lietuvis įveikia greitai ir užtikrintai, užtrukdamas vos ilgiau nei 1 valandą.
Oficialiai Dakaro legenda prieš 2019-ųjų startą pripažintas lenktynininkas, kaip ir žadėjęs, savo privilegijomis eiles įveikti greičiau, nesinaudoja, tačiau per ilgus metus įgyta patirtis atsiperka. Automobilis „Overdrive Hilux“ lenktynių komisarų apžiūrimas nuodugniai – šiemet priešingai nei pernai metais technika ir jos atitikimas varžybų reglamentui vertinamas Pietų Amerikoje, o ne prieš išplukdant automobilius Europoje.
„Tikrinama, ar įrengta ir homologaciją atitinka saugos įranga bei mūsų ekipuotė, peržiūrimi pagrindiniai variklio komponentai, uždedamos plombos ant dalių, kurių keisti negali viso Dakaro metu ir t.t. – įprasti reikalai, – teigia A. Juknevičius. – Techninė komanda ne pirmus metus tai daro ir puikiai žino, kaip paruošti techniką sklandžiai apžiūrai, todėl problemų ir negali būti.“